اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی بروجن:

مداحان با مظاهر خرافات قاطعانه برخورد کنند

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن گفت: مداحان باید با مظاهر خرافات و نوظهور برخورد قاطع کرده و در مقابله با ترویج انحرافات گام‌های موثر و شایسته‌ای بردارند.

مداحان با مظاهر خرافات قاطعانه برخورد کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام مجید الهیان صبح امروز در نشست حامیان تبلیغ در این شهرستان، اظهار داشت: لازمه عصر و زمانه حاضر آگاه‌سازی مردم در راستای از بین بردن خرافات‌هایی است که بین مردم وجود دارد.

وی افزود: امروزه خرافات توانسته در جلوه‌هایی چون سرگرمی اجتماعی در جامعه مطرح شود، که در این میان آگاه‌‎سازی مردم نقش بسزایی در کم رنگ کردن این خرافات دارد.

الهیان با تأکید بر ترویج فرهنگ مهدوی، گفت: برخی تفکرات اشتباه در اصول مهدویت و ویژگی‌های جامعه منتظر وجود دارد که برای مقابله با خرافاتی که در حال حاضر توسط برخی افراد وابسته و خودباخته در جامعه رواج یافته، مسئولان و متولیان امور فرهنگی باید در راستای مقابله با این خرافات همت جدی داشته باشند.

رئیس تبلیغات  اسلامی شهرستان بروجن با بیان اینکه مداحان باید با بصیرت به تبلیغ مسائل دینی بپردازند، خاطرنشان کرد: مداحان باید با مظاهر خرافات و نوظهور برخورد قاطع کرده و در مقابله با ترویج انحرافات قدم‌های موثر و شایسته‌ای بردارند.

وی بیان داشت: با توجه به نزدیکی ماه محرم و صفر و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله ‌الحسین(ع)، مداحان باید با تقویت ارزش‌های دینی در اشعار حماسی حسینی، در ارتقای سطح آگاهی مردم به ویژه جوانان تلاش کنند.

الهیان با تأکید بر اینکه در بحث تهاجم فرهنگی و مصائب وارده به اسلام مداحان باید شبهات را شناسایی و در راستای خنثی‌ کردن شبهات پیشگام شوند، گفت: مداحان با اطلاع از بایدها و نبایدهای مداحی، آسیب‌شناسی مداحی و اطلاعاتی در زمینه مقاتل امام حسین(ع) سطح آگاهی و بصیرت در جامعه را ارتقا بخشند.

انتهای پیام/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول