اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان:

مداحان تهدیدات دشمن را به مردم اطلاع‌رسانی می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان گفت: مداحان اهل بیت می‌توانند با بیان شیوه و رسای خود تهدیدات دشمن را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

مداحان تهدیدات دشمن را به مردم اطلاع‌رسانی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حسن مرتضوی امشب در مراسم تجلیل از مداحان ایثارگر سیستان‌وبلوچستان اظهار داشت: امروز که صحنه‌های دفاع انقلاب اسلامی نسبت به گذشته پیچیده‌تر شده، میزان تاثیرگذاری مداحان و شاعران نیز بیشتر شده است.

وی افزود: مداحان می‌توانند تهدیدات دشمنان را به مردم اطلاع‌رسانی کرده و بصیرت و آگاهی آنها را نسبت به مسائل روز جامعه افزایش دهند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان اظهار داشت: مداحان دوران دفاع مقدس به گونه‌ای فضای معنوی در دل رزمندگان ایجاد می‌کردند که آنها برای صحنه جنگ و درگیری با دشمنان لحظه شماری می‌کردند. تا ایثارگری و شجاعت خود را به نمایش بگذارند.

مرتضوی ادامه داد: باید اشعاری که در مجالس مربوط به اهل بیت (ع) قرائت می‌شود باید محتوای ارزشی داشته باشد. نباید خوشحال بود که یک شاعر و یک مداح برای جمعی بخواند و نغمه‌سرایی کند که هم آنها دل‌های پاک و آماده دارند بلکه هنر این است که مداحان و شاعران بتواند عامه مردم را همراه و همدل کنند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان خاطرنشان کرد: مداحان باید شرایط امروز جامعه را درک کرده و متناسب با آن به مخاطب خود خوراک عرضه کنند. باید از ظرفیت مداحان در میدان مبارزه امروز که جنگ نرم است با اعتماد و اطمینان استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه مداحان و شاعران باید برای ایام ماه محرم و صفر آماده شوند، بیان کرد: ماه محرم و صفر بود که انقلاب اسلامی ما را به پیروزی رساند.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول