اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ورود به دومین روز

رقابت مداحان و چاوشی‌خوانان رضوی در حال برگزاری است

خبرگزاری فارس: با ورود به دومین روز، رقابت بین راه‌یافتگان به جشنواره مدیحه‌سرایی و چاوشی‌خوانی رضوی در حال برگزاری است و به پایان خود نزدیک می‌شود.

رقابت مداحان و چاوشی‌خوانان رضوی در حال برگزاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، جشنواره مدیحه‌سرایی و چاوشی‌خوانی رضوی به ساعات پایانی خود نزدیک می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل اظهار داشت: بخش دوم مسابقات حضوری هفتمین جشنواره مدیحه‌سرایی و چاوشی‌خوانی رضوی در مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل برگزار شد.

منصور شرفی با اعلام اینکه بخش دوم راه‌یافتگان به بخش نهایی هفتمین جشنواره مدیحه‌سرایی و چاوشی‌خوانی رضوی امروز در رقابت با یکدیگر هستند، گفت: جواد سلیمانی تربتی از خراسان رضوی، مجبوب شاهعلی پور از اردبیل، امیرعباس فیروزه‌چی از خراسان رضوی، محمد حسین دهقانی از یزد، اتابک عبدالهی از اردبیل، غلام حسن کردی از خوزستان، ضرغام محرابیان از اردبیل، انور مطلب‌زاده از اردبیل، سید مهدی موسوی از تهران، سید طه موسوی از اردبیل، محمد حسن حسن‌زاده از یزد، سید ولی میر حسینی از مرکزی، حسن رستمی از مازندران، علی داداش‌زاده از اردبیل افرادی هستند که به ترتیب در رشته مداحی روز 30 شهریور در حال رقابت با یکدیگر هستند.

دبیر هفتمین جشنواره مدیحه سرایی و چاوشی‌خوانی رضوی ادامه داد: در بخش چاوشی‌خوانی رضوی، گروه صدف از هرمزگان، بهروز بهزاد از اردبیل، مصطفی راغب از یزد، هادی آبروشن از سیستان و بلوچستان و محمد خسرو پرویز از گیلان افرادی هستند که در این بخش به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

شرفی خاطرنشان کرد: برخی از شرکت‌گنندگان و راه‌یافتگان در هر دو رشته به دبیرخانه اثر فرستاده بودند که به نظر کمیته انتخاب به مرحله نهایی هم راه یافته‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، آیین اختتامیه هفتمین جشنواره سراسری مدیحه‌سرایی و چاوشی‌خوانی رضوی در ساعت 17 امروز در مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل برگزار می‌شود .

انتهای پیام/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول