اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهربابک:

دانشجویان مهارت‌های مدیریتی فرا گیرند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهربابک گفت: دانشجویان و جوانان باید همراه با تحصیل، در امور اجرایی نیز وارد شوند تا به فراگیری مهارت‌های مدیرتی نیز دست یابند.

دانشجویان مهارت‌های مدیریتی فرا گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، سیف‌الله امینی‌زاده صبح امروز در جمع هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهربابک به تفاوت‌های کار سیاسی و سیاست‌زدگی اشاره کرد و اظهار داشت: ما وظیفه داریم که به همه کمک کنیم تا جامعه سیاسی شود نه سیاست‌زده و به دانشجویان با توجه به تفکر بالا و روحیه انتقادی که دارند، بفهمانیم سیاست همراه با دیانت باشد.

وی به نقش ارزشمند تحقیق و پژوهش در پیشرفت علمی، صنعتی و سیاسی کشور اشاره کرد و افزود: وظیفه دانشگاه تولید علم همراه با روش‌های عملی است و دانشگاه آزاد اسلامی در این امر نقش‌آفرینی کرده است.

فرماندار شهربابک با تأکید بر اینکه باید نتیجه تحقیقات و پژوهش‌ها از اتاق‌های در بسته بیرون آمده و در فضاهای مختلف جامعه به ثمر نشیند، تصریح کرد: دانشجویان و جوانان باید همراه با تحصیل در امور اجرایی نیز وارد شوند تا به فراگیری مهارت‌های مدیریتی نیز دست یابند.

افشین صالحی رئیس دانشگاه آزاد شهربابک نیز گزارشی از عملکرد دانشگاه ارائه و به کسب موفقیت‌های مختلف در امور فرهنگی از جمله کسب مقام برتر واحد در بین 259 واحد و مرکز دانشگاهی سراسر کشور در زمینه فعالیت‌های عمومی، اختصاصی فرهنگی، قرآن و عترت اشاره کرد.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول