اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خواستار شد

تحصیل دانشجویان کنگانی در رشته‌های مورد نیاز پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان بر ضرورت تحصیل دانشجویان کنگانی در رشته‌های مورد نیاز منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس جنوبی به منظور بهبود وضعیت اشتغال این شهرستان تاکید کرد.

تحصیل دانشجویان کنگانی در رشته‌های مورد نیاز پارس جنوبی

 به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان تیمور یزدان‌شناس عصر امروز در بازدید از دانشگاه پیام نور کنگان اظهار داشت: توسعه مراکز آموزش عالی و حمایت از دانشگاه‌ها در دستور کار مسئولان شهرستان قرار دارد.

وی افزود: باید با آموزش جوانان این شهرستان و تحصیل این عزیزان در رشته‌های فنی و مهندسی مورد نیاز پارس جنوبی نسبت به بهبود وضعیت اشتغال جوانان شهرستان در عسلویه و پارس 2 کنگان اهتمام ورزیم.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: بهبود کیفیت تحصیلی دانشگاه پیام نور و افزایش امکانات در این دانشگاه باید مورد توجه قرار گیرد.

یزدان‌شناس بر لزوم ایجاد رشته‌های کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور کنگان تاکید کرد و گفت: طبق شرایط موجود و طی رایزنی‌های به عمل آمده در نظر داریم که به زودی زمینه ورود رشته‌های کارشناسی ارشد به دانشگاه پیام نور کنگان را فراهم کنیم که امیدوار هستیم به زودی محقق شود.

وی بر لزوم بازدید دانشجویان از پارس جنوبی تاکید کرد و اظهار داشت: شرایط بازدید دانشجویان از پتانسیل‌های موجود و شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه پارس جنوبی شهرستان کنگان توسط دانشگاه‌ها فراهم شود تا علاوه بر اینکه با فرهنگ کار و اشتغال آشنا شوند و از نزدیک این مهم را لمس کنند، انگیزه بیشتری برای درس خواندن در آنها ایجاد شود.

فرماندار کنگان یادآور شد: ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان شهرستان کنگان از خواسته‌های مهم و اساسی مردم کنگان است و بدون تردید اجرای کامل مصوبه مهم دولت در جذب 50 درصدی نیروهای بومی موجب تحقق این مسئله می‌شود.

یزدان‌شناس بیان کرد: جوانان شهرستان کنگان برای اشتغال در پارس جنوبی نباید در موقعیت‌های شغلی کارگری مشغول شوند و باید جوانانی متخصص پرورش دهیم تا در عرصه مدیریتی و در بدنه کارشناسی نیز ورود کنند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول