اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سال جاری صورت گرفت

10 باند مافیایی مواد مخدر در کرمان متلاشی شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: عزم جدی پلیس کرمان در مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ طی 7 ماه گذشته حذف 11 شرور مسلح، انهدام 10 باند مافیایی و کشف 29 هزار و 215 کیلو گرم انواع مواد مخدر را به دنبال داشت.

10 باند مافیایی مواد مخدر در کرمان متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان،  حسین چناریان اظهار داشت: عزم جدی پلیس استان کرمان در مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ طی هفت ماه گذشته حذف 11 شرور مسلح، انهدام 10 باند مافیایی و کشف 29 هزار و 215 کیلو گرم انواع مواد مخدر را به دنبال داشت.

چناریان خاطرنشان کرد: با تلاش ماموران انتظامی استان کرمان از ابتدای سال جاری تا کنون این مقدار انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وی افزود: این مواد شامل بیش از 24 هزار و 532 کیلوگرم تریاک، 502 کیلوگرم هروئین، 752 کیلوگرم مرفین، 2 هزار و 540 کیلوگرم حشیش و بیش از 888 کیلوگرم سایر مواد مخدر است که طی چندین عملیات در مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ به دست آمد.

فرمانده انتظامی استان کرمان عنوان کرد: در این عملیات‌ها 10 باند مافیایی و بزرگ مواد مخدر منهدم و 11 شرور مسلح نیز به هلاکت رسیدند و تعداد زیادی خودروی متعلق به اشرار توقیف و تعدادی سلاح ممنوعه از آنان به دست آمد.

چناریان بیان داشت: استان کرمان استانی ناامن برای سوداگران مرگ است و مبارزه بی‌امان با مافیای مواد مخدر و قاچاقچیان در سرلوحه کار بوده و در این راه شهدای عزیزی از پلیس کرمان جانشان را تقدیم امنیت و آرامش مردم کردند و ما نیز در این راه با عزم جدی گام بر می‌داریم.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول