اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار منوجان:

انجام کار فرهنگی مهم‌ترین راه مبارزه با مواد مخدر است

خبرگزاری فارس: فرماندار منوجان گفت: مهم‌ترین راه مبارزه با مواد مخدر انجام کار فرهنگی در جامعه است.

انجام کار فرهنگی مهم‌ترین راه مبارزه با مواد مخدر است

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، جهانگیر تشکری در حاشیه نشست با معاون  شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با اشاره به عملکرد امسال ستاد مبارزه با مواد مخدر این شهرستان اظهار داشت: در این شهرستان 4 تن مواد مخدر کشف و بیش از 500 نفر قاچاقچی دستگیر و به مراکز قضایی معرفی شده‌اند.

وی تصریح کرد: بیشترین خطری که افراد را در زمینه اعتیاد تهدید می‌کند، مواد صنعتی کراک، شیشه و هروئین است.

فرماندار منوجان گفت: بیش از 13 نقطه آلوده و 50 نفر خرده‌فروش مواد مخدر شناسایی و 13 مورد پلمب منازل انجام شده است که در این راستا شهرستان منوجان رتبه نخست کشفیات را در استان به خود اختصاص داده است.

تشکری با بیان اینکه بزرگ‌ترین اقدام در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر وارد کردن ضربه اقتصادی به آنها است، اذعان داشت: مهم‌ترین کار مبارزه با مواد مخدر انجام کار فرهنگی است.

سیداحمد هاشمی معاون شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان نیز اظهار داشت: مواد مخدر کودتای خزنده در کشور است که دشمنان روی آن سرمایه‌گذاری می‌کنند.

وی با بیان اینکه علت اصلی سرمایه‌گذاری دشمن در بخش مواد مخدر از بین بردن نسل جوان کشور است، تصریح کرد: یکی از دلایلی که قاچاقچیان مبادرت به این کار دارند، سوددهی مواد مخدر صنعتی است.

هاشمی با بیان اینکه اعتیاد به مواد مخدر شهرهای زیادی را به چالش کشیده است، گفت: با پیشگیری و مدیریت بهتر می‌توان این بحران را کاهش داد و در صورت امکان اردوگاهی برای ترک معتادن در جنوب راه‌اندازی می‌شود که ظرفیت 500 نفر را داشته باشد.

انتهای پیام/ح20/ِژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول