اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام اولویت کنگان است

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و بهره‌برداری از آنها از مهم‌ترین اولویت‌ها در نیمه دوم امسال در کنگان است.

تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام اولویت کنگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان تیمور یزدان‌شناس بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان کنگان اظهار داشت: توسعه همه‌جانبه شهرستان و رفع فقر و محرومیت از چهره شهرستان از اولویت‌های مسئولان در سال جاری است.

وی افزود: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و بهره‌برداری از آنها از مهم‌ترین اولویت‌ها در نیمه دوم امسال است که امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: اجرای مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب موجبات رشد و پیشرفت همه‌جانبه شهرستان شده و امیدوار هستیم با تلاش بیشتر مسئولان شاهد تحولی عظیم در سطح شهرستان باشیم.

یزدان‌شناس تصریح کرد: در حوزه بهداشت و درمان شاهد اجرای طرح‌های بسیار ارزنده‌ای هستیم و بیش از 10 میلیارد تومان پروژه عمرانی در حوزه بهداشت و درمان در دست احداث است.

وی اضافه کرد: در حوزه تربیت بدنی و ورزش نیز چند طرح بسیار بزرگ در شهرستان شامل احداث سالن و احداث خوابگاه ورزشکاران در دست اجراست.

فرماندار کنگان یادآور شد: احداث مدرسه علمیه و مدرسه معارف نیز از دیگر اولویت‌های شهرستان در حوزه فرهنگ دینی است که انتظار داریم در کمترین زمان مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

یزدان‌شناس اذعان داشت: در حوزه عمران شهری نیز برنامه‌های متنوعی در سطح شهرهای پنج‌گانه با تلاش شهرداران در دست اجراست که امیدوار هستیم شاهد زیباسازی شهرها باشیم.

وی گفت: شهرستان کنگان پتانسیل بسیار بالایی برای رشد بیشتر دارد و باید دست به دست هم دهیم و با همدلی و وحدت در مسیر عمران و آبادانی شهرستان گام برداریم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول