اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدختر:

ملت تحریم‌ها و تهدیدات را به فرصت تبدیل می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار پلدختر گفت: ملت ایران با هوشیاری تحریم‌ها را به فرصت تبدیل می‌کند و بارها ثابت کرده که فرزند رمضان است و این توطئه‌ها نمی‌تواند کوچک‌ترین خللی در عزم و اراده قوی و مستکم ملت ایجاد کند.

ملت تحریم‌ها و تهدیدات را به فرصت تبدیل می‌کند

فریدون رشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پلدختر گفت: دشمنان با اعمال تحریم‌ها درصدد فشار بیشتر اقتصادی بر ملت ایران هستند، ولی مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی بیش از 33 سال است که دشمن را در تمام تحرکات خود مات و مبهوت کرده و رشد اقتصادی مطلوبی در کشور حاکم است که این امر موجب ناامیدی دشمنان می‌شود.

وی با بیان اینکه تحریم ایران جز سیاست پوسیده استکبار جهانی و هیچ عاید و ثمری به همراه نداشته است، گفت: دشمنان فشارهای اقتصادی را  در سه دهه گذشته همواره بر ملت ایران وارد کرده و این تحریم‌ها مسئله تازه‌ای نیست و تحریم‌ها، فرصت‌های جدید را برای ایران ایجاد کرده است.

رشیدی با اشاره به اینکه استکبار جهانی به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و نظام اسلامی، قرار دادن مردم در برابر مسئولان و ایجاد اختلاف در بین مسئولان است، افزود: رشد 5.2 درصدی اقتصاد ایران نشان از ناکارآمدی تحریم‌هاست.

وی گفت: تحریم‌ها و تهدیدها از بدو پیروزی انقلاب تاکنون سبب به وجود آمدن فرصت‌های زیادی در راستای دستیابی کشورمان به موفقیت‌ها و دستاوردهای فراوان شد و امروزه گذر از آنها نیازمند صبر، بصیرت و توجه بیشتر به تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی با حرکت در مسیر منویات مقام عظمای ولایت است.

نماینده عالی دولت در شهرستان پلدختر ایجاد اختلاف بین ملت و دولت، القای جو ناامیدی از آینده انقلاب و شکستن اراده ملت در مسیر احقاق حقوق حقه خود را از اهداف تحریم دشمنان نام برد.

رشیدی اقتصاد مقاومتی را راه مقابله با تحریم‌های دشمن دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی کید دشمنان را در تحریم می‌شکند و تحریم‌ها دلبستگی ملت به نظام را افزایش می‌دهد.

فرماندار پلدختر گفت: تحریم‌ها بر روحیه پایداری ملت ایران افزوده است و مردم نشان که از چالش‌های مختلفی که تاکنون برای‌شان به وجود آمده، با قدرت و اراده‌ای والا عبور می‌کنند و امروز نیز همین وابستگی و دلدادگی ملت به آرمان‌های نظام اسلامی رمز عبور از تمام تحریم‌ها و دشمنی‌هاست.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول