اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مهر ماه سال جاری صورت گرفت

انجام 6 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: طی مهر ماه سال جاری 6 هزار و 128 فقره بازرسی از واحدهای صنفی مختلف استان زنجان صورت گرفته است.

انجام 6 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان زنجان

مشهود شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در مجموع طی مهر ماه سال گذشته 291 فقره پرونده تخلف در استان زنجان تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه مجموع شکایات دریافتی توسط مجمع امور صنفی استان زنجان در یک ماه گذشته 270 مورد بوده است، خاطرنشان کرد: 64 مورد از شکایات مردمی به رضایت شاکیان منجر شده است.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه 85 مورد از شکایات و گزارشات دریافتی توسط مجمع امور صنفی استان زنجان متخلف شناخته شده است، تصریح کرد: 64 مورد از گزارشات نیز غیرمتخلف بوده و مابقی نیز در دست بررسی است.

وی با اشاره به اینکه 32 مورد از شکایات و گزارشات مردمی به صورت تلفنی دریافت شده است، یادآور شد: سایر شکایات نیز به صورت حضوری و کتبی ثبت شده است.

شریفی با بیان اینکه ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده طی مهر ماه سال جاری 306 میلیون و 72 هزار و 143 ریال برآورد شده است، اضافه کرد: در مجموع 317 فقره تخلف واحدهای صنفی در استان گزارش شده است.

وی با تاکید بر اینکه 161 مورد از شکایات دریافتی توسط مجمع امور صنفی استان زنجان در بخش کالا بوده است، ادامه داد: 119 مورد از شکایات نیز در زمینه خدمات اعلام شده است.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان مجموع تخلفات صورت گرفته توسط واحدهای صنفی را در یک ماه گذشته شامل 62 مورد گران‌فروشی، 14 مورد کم‌فروشی،‌ 11 مورد تقلب، یک مورد احتکار روغن، 111 مورد عدم درج قیمت بر روی کالا، 39 مورد عدم صدور فاکتور، هشت مورد عدم رعایت دستورالعمل بهداشتی، 22 مورد کالای قاچاق و 83 مورد فاقد پروانه دانست و یادآور شد: 12 مورد از تخلفات واحدهای صنفی نیز ضرر و زیان به اشخاص ثالث بوده است.

وی در زمینه تشدید نظارت و بازرسی در عید قربان نیز اظهار داشت: نظارت‌های خوبی توسط بازرسان و ناظران مجمع امور صنفی استان زنجان در این ایام صورت گرفته است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول