اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

موافقت اصولی دانشگاه داروسازی لرستان گرفته شده است

خبرگزاری فارس: معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: موافقت اصولی دانشگاه داروسازی استان لرستان گرفته شده است.

موافقت اصولی دانشگاه داروسازی لرستان گرفته شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، بهرام دلفان ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدختر گفت: موافقت اصولی دانشگاه دارو سازی لرستان گرفته شده و در مهرماه سال آینده 50 دانشجو می‌پذیرد.

وی اظهار امیدواری کرد: با راه‌اندازی دانشگاه دارو سازی در لرستان بتوانیم صنایع داروسازی را گسترش و در این راستا به مردم کمک کنیم.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان عدم استفاده از ظرفیت و کمک‌های مردمی و نبود مجمع خیرین سلامت در لرستان را از مشکلات عنوان کرد و گفت: امیدواریم با همت مسئولان این مجمع در استان راه‌اندازی و برای حل مشکلات بهداشتی و درمانی لرستان گام موثری بر داشته شود.

در ادامه امام جمعه پلدختر گفت: صحت و امنیت دو نعمت مجهول بنا بر روایات دینی ما پنهان هستند که باید برای پاسداشت از آنها و ارتقاء سطح بهداشت و سلامت جامعه بر اساس فعالیت‌های کارشناسی اقدامات شایسته‌ای را به عمل آورد.

حجت الاسلام علی محمد لروند با استناد به کلام وحی به برکت در مسئولیت‌ها اشاره کرد و افزود: تلاش‌های سازنده و با برکت آن است که قرین با عدالت و تقوای الهی باشد و همه ما باید در مسئولیت‌ها و وظایفی که به عمده داریم، امانت‌دار مردم باشیم و مسئولیت‌ها، مدیریت‌ها و خدمت‌های خود را به سمت قرآن و عترت ائمه طاهرین سوق دهیم.

طی مراسمی با حضور معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، امام جمعه و جمعی از مسئولان بهداشت و درمان پلدختر سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان  پلدختر معرفی شد.

در ادامه بهرام چنگایی به عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدختر معرفی و از خدمات ارزنده فرهاد پارسا سرپرست سابق این شبکه قدردانی شد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول