اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مأموران گشت انتظامی یگان امداد

خودروی پژو با 4 هزار داروی غیرمجاز در اصفهان متوقف شد

خبرگزاری فارس: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری پژو، تعداد 3 هزار و 710 عدد قرص، کپسول، شربت و آمپول غیرمجاز و قاچاق کشف و ضبط کردند.

خودروی پژو با 4 هزار داروی غیرمجاز در اصفهان متوقف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، حسن یاردوستی با اظهار داشت: مأموران گشت انتظامی یگان امداد این فرماندهی روز گذشته حین گشت‌زنی در سطح شهر به یک دستگاه خودرو پژو 405 مشکوک شده و آن را متوقف می‌کنند.

وی افزود: مأموران پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن تعداد 3 هزار و 710 عدد داروی غیرمجاز شامل، قرص، کپسول، شربت و آمپول که همگی فاقد مجوز قانونی و به صورت قاچاق وارد کشور شده بودند را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اضافه کرد: در این باره خودرو توقیف و راننده آن دستگیر شد و در تحقیقات صورت گرفته به صراحت به قاچاق و غیرمجاز بودن داروها کشف شده اقرار کرد.

یاردوستی با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد، از شهروندان خواست، با توجه به اینکه مبارزه با قاچاق داروی غیر مجاز از اولویت‌های پلیس است، در صورت آگاهی از فعالیت چنین افرادی موضوع را به سرعت به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند تا برخوردهای لازم با ناامن کنندگان سلامت جامعه صورت گیرد.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول