اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز در مشهد صورت گرفت

برگزاری هفدهمین گردهمایی هیئت مدیره‌های انجمن داروسازان ایران

خبرگزاری فارس: با حضور برخی از مسئولان استانی و کشوری هفدهمین گردهمایی هیئت مدیره‌های انجمن داروسازان ایران به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد.

برگزاری هفدهمین گردهمایی هیئت مدیره‌های انجمن داروسازان ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، با حضور برخی از مسئولان استانی و کشوری هفدهمین گردهمایی هیئت مدیره‌های انجمن داروسازان ایران به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد.

افتتاحیه این گردهمایی صبح امروز با سخنرانی دبیر همایش و رئیس انجمن داروسازان خراسان‌، ریاست انجمن داروسازان ایران، مدیر کل بیمه سلامت استان خراسان‌رضوی، دبیر انجمن داروسازان ایران، معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ریاست دانشکده داروسازی زنجان در سالن آمفی تئاتر هتل پارس مشهد برگزار شد.

در طول این دو روز در این گردهمایی مطالب مختلفی مانند نقش انفورماتیک در سیستم دارویی کشور،‌ جایگاه داروساز در نظام سلامت، ارزیابی اقتصاد داروخانه‌ها و تطبیق آن با مبانی اقتصاد اسلامی و مقوله‌هایی از این دست مورد بررسی قرار می‌گیرد.

همچنین تلاش بر این است که در این گردهمایی قطعنامه انجمن داروسازان مورد بررسی قرار گرفته و در همین نشست تدوین و تنظیم و مورد تایید افراد قرار بگیرد.

علاوه بر این یکی از موضوعات مورد بحث در این گردهمایی بررسی داروسازان و مشکلات آنها در نظام ارجاع و برنامه پزشک خانواده است.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول