اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور خبر داد

حضور چشم‌گیر دانش‌آموزان دختر در همایش روز دانش‌آموز در شلمچه

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور از حضور 8 هزار و 857 دختر در همایش روز دانش‌آموز در شلمچه خبر داد.

حضور چشم‌گیر دانش‌آموزان دختر در همایش روز دانش‌آموز در شلمچه

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، حسین ممتحن پیش از ظهر امروز در همایش دانش‌آموزان سراسر کشور در یادمان شهدای شلمچه اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن در آستانه روز دانش‌آموز و بر اساس برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام شده با ستاد راهیان نور کشور و وزارت آموزش و پرورش، امروز شاهد برگزاری اجتماع بزرگ دانش‌آموزان دختر سراسر کشور در این همایش هستیم.

وی افزود: بسیار مایه خرسندی است که شاهد برگزاری این تجمع عظیم دانش‌آموزی در سرزمین حماسه و دفاع خرمشهر و در خطه مقدس شلمچه هستیم.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ها این همایش با عنوان همایش 8 هزار نفری دانش‌آموزان دختر کشور و تجدید میثاق با 36 هزار دانش‌آموز شهید کشور نامگذاری شده است اما امروز شاهد حضور 8 هزار و 857 دانش‌آموزی دختر در این اجتماع بزرگ هستیم.

وی اضافه کرد: در همایش امروز دانش‌آموزانی از استان‌های خوزستان، مازندران، ایلام، گیلان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس، کهگیلویه و بویر احمد، قم، چهار محال و بختیاری، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، کرمانشاه و کرمان شرکت دارند.

ممتحن با قدردانی از مسئولان آموزش و پرورش استان‌های شرکت کننده در این همایش خاطرنشان کرد: اجتماع بزرگ امروز دانش‌آموزان دختر همچنین به‌منظور لبیک به مقام معظم رهبری و ولایت فقیه است.

وی در پایان اعلام برائت از استکبار جهانی در توهین به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشأن اسلام را یکی دیگر از اهداف این تجمع 8 هزار نفری عنوان کرد.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول