اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره دامپزشکی آبادان:

680 رأس دام در روز عید قربان ذبح شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره دامپزشکی آبادان گفت: 683 رأس دام زنده به مناسبت عید سعید قربان در آبادان ذبح شد.

680 رأس دام در روز عید قربان ذبح شد

مهدی آقالر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در روز عید سعید قربان یک هزار و 725 رأس بز و گوسفند معاینه پیش از کشتار شدند که از این تعداد 683 رأس دام بازرسی بهداشتی و ذبح شده است.

وی افزود: همچنین با بازرسی مأموران اداره دامپزشکی شهرستان آبادان 80 مورد ریه، سه عدد کبد و هشت کیلو گوشت که از نظر بازرسان این اداره مشکلات بهداشتی داشته ضبط شده است.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آبادان ادامه داد: شهروندان آبادانی نسبت به سال گذشته استقبال بیشتری از کشتارگاه منطقه برای ذبح دام‌های زنده در روز عید سعید قربان داشتند.

وی با اشاره به تهیه دام زنده از میدان‌های دام توسط شهروندان آبادانی گفت: شهروندان با وجود استقبال بیشتر از کشتارگاه منطقه نسبت به سال گذشته، تعدادی از دام‌های خود را برای قربانی در این روز از میدان‌های فروش و عرضه دام شهرستان تهیه کردند.

آقالر در پایان گفت: امکانات بهداشتی اداره دامپزشکی شهرستان در کشتارگاه منطقه برای عرضه دام به همشهریان مانند حمل و نقل بهداشتی دام، شست‌وشو و سلامت استاندارد بوده و بهتر است دام زنده از این مکان تهیه شود.

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول