اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه ملایر:

انجام کار فرهنگی نیازمند ظرافت کاری است

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه ملایر در شورای فرهنگ عمومی انجام کار فرهنگی را معطوف به داشتن زمان و ظرافت خواند.

انجام کار فرهنگی نیازمند ظرافت کاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسن خیریانپور صبح امروز در شورای فرهنگ عمومی شهرستان ملایر اظهار داشت: در راستای هرچه بهتر شدن و حرکت به سوی فرهنگ‌های متعالی باید نیازها و مشکلات موجود در سطح شهرستان  شناسایی و پس از تجزیه و تحلیل در شورا برنامه‌ریزی شود و سپس به مرحله اجرا برسد.

وی با اشاره به اینکه برای تعمیق فرهنگ‌سازی در زمینه‌های مختلف از جمله فرهنگ شهروندی، رعایت حقوق دیگران در  بخش‌های مختلف جامعه، ایثار و شهادت و امور مذهبی، پرداخت زکات و... باید برنامه‌ریزی و آموزش‌های لازم صورت گیرد، افزود: راهبرد اصلی شورای فرهنگ عمومی در راستای تعمیق فرهنگ‌های ارزشی است.

فرماندار شهرستان ملایر اظهار داشت: تمام برنامه‌ریزی‌های این شورا باید در راستای تعمیق فرهنگ باشد و دستور کار آن نیز به طور مشخص ارائه شود.

خیریانپور گفت: انجام کار فرهنگی نیاز به زمان و وقت مناسب و ظرافت در کار دارد و باید در راستای رسیدن به فرهنگ‌های والا و ارزشی تلاش شود.

در ادامه امام جمعه موقت ملایر ضمن تبریک اعیاد فرخنده قربان و غدیر، ماه ذی‌الحجه را بسیار بابرکت برشمرد و گفت: همه ما باید از لحظه‌های عرفانی و اعیاد بزرگ این ماه استفاده و بهره کافی را ببریم.

حجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان با اشاره به توطئه‌های دشمن علیه ملت ایران گفت: یکی از اهرم‌های دشمن در مقابله با ملت ایران، جنگ فرهنگی است که برای ما به راه انداخته است، بر این اساس، لازم است جلسه‌های شورای فرهنگ عمومی دارای خروجی مثبت و کاربردی باشد تا نتایج آن را در سطح شهرستان ببینیم.

فاضلیان در ادامه افزود: با توجه به فرا رسیدن ایام محرم و صفر، همه هیئت‌های مذهبی شهرستان می‌توانند به صورت متمرکز یک روز برنامه عزاداری را در سطح شهرستان برگزار کنند.

وی در ادامه سخنانش از فعالیت 250 هیئت مذهبی در شهرستان ملایر خبر داد و گفت: از این تعداد، 110 هیئت در شهر ملایر است.

امام جمعه موقت ملایر در ادامه از راه‌اندازی دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ملایر خبر داد و گفت: ملایر به دلیل دارا بودن فرمانداری ویژه، بر اساس قانون و اساسنامه در شورا، تنها شهرستانی است که می‌تواند دفتر داشته باشد.

وی در پایان سخنانش از افتتاح این دفتر در دهم آبان در محل مصلای ملایر خبر داد و گفت: امیدواریم با راه‌اندازی این دفتر شاهد باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های مختلف در ملایر باشیم.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول