اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان:

حضور بانوان اصفهانی در المپیک آینده دور از دسترس نیست

خبرگزاری فارس: مسئول امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: بانوان اصفهانی با خرد جمعی و برنامه‌ریزی هدفمند می‌توانند در المپیک آینده حضور داشته باشند.

حضور بانوان اصفهانی در المپیک آینده دور از دسترس نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، نسرین شاکری‌فر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خودخواهی‌ها را باید در ورزش کنار گذاشت و با اتحاد و همدلی با دیگر ارگان‌ها، هیئت‌های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان می‌توان ورزش بانوان استان را ارتقاء داد.

وی تصریح کرد: در المپیک لندن اصفهان در بخش بانوان نماینده‌ای نداشت پس باید با تعامل، تلاش، پشتکار، جدیت، خرد جمعی و برنامه‌ریزی هدفمند سهمیه‌ای در المپیک آینده کسب کنیم که با توجه به ظرفیت استان اصفهان این مهم دور از دسترس نیست.

مسئول امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در مورد برنامه‌های اجرا شده در هفته تربیت بدنی و ورزش، در امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان تاکید کرد: روز بیست و نهم مهرماه که با عنوان روز ورزش و بانوان نام نهاده شده بود با همکاری سازمان رفاهی تفریحی شهرداری اصفهان در باغ بانوان پردیس همایش ورزش صبحگاهی ویژه بانوان ادارات استان را برگزار کردیم که در این همایش بالغ بر 350 نفر شرکت‌کننده از شهرداری، بیمارستان شهید صدوقی، نیروهای انتظامی، میراث فرهنگی، اداره کل فرودگاه‌های استان حضور داشتند.

وی افزود: در این روز همچنین مراسم جشنی در سالن اجتماعات هوانیروز ویژه خانواده‌های شهدا، جانبازان و بازنشستگان نیروهای مسلح استان اصفهان برگزار که از آمنه احمدی‌نایب رییس هیئت ورزش جانبازان و معلولین استان اصفهان از سوی هیئت ورزش‌های همگانی و امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان تجلیل به عمل آمد.

شاکری‌فر در مورد روز پنجم هفته تربیت بدنی و ورزش که به نام (روز ورزش و شاغلان ادارات دولتی) نام نهاده شده است، تاکید کرد: مسابقات طناب‌کشی، تیراندازی با تپانچه و تفنگ بادی کارکنان دولت را برگزار نمودیم که این مسابقات با حضور 200 ورزشکار زن و مرد در قالب 15 تیم از ادارات دولتی اصفهان برگزار شد که در رشته طناب‌کشی بانوان 14 تیم شرکت کردند که تیم‌های شهرداری اصفهان، اداره کل زندان‌ها، بیمارستان شهید صدوقی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره ورزش و جوانان استان به عنوان تیم‌های برتر انتخاب شدند.

وی با اشاره به جشن روز پنج‌شنبه افزود: به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش نخستین همایش اتحاد بانوان رزمی‌کار استان اصفهان یادواره بانو شهید عصمت موسوی‌زاده در سالن 17 شهریور برگزار که به قید قرعه از طرف هیئت ورزش همگانی استان به 10 نفر هزینه سفر به مشهد مقدس و از سوی باشگاه فولاد ماهان نیز به 80 نفر تی‌شرتی به رسم یادبود اهداء شد، همچنین در این مراسم ورزشکارانی از هیئت‌های جودو، تکواندو، کاراته، رزمی، رزم‌آوران و ووشوی استان اصفهان حضور داشتند.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول