اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان ابهر:

ترکش ‌اندیشه‌های ایرانی چشم استکبار را کور کرده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ابهر گفت: جوانان ما با اندیشه‌های ناب محمدی(ص) و با تولید علم و تکنولوژی خانه دشمن را تخریب و ترکش‌های این هجوم، چشم دشمنان اسلام را کور کرده است.

ترکش ‌اندیشه‌های ایرانی چشم استکبار را کور کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، فرماندار این شهرستان ظهر امروز در مراسم افتتاح دفتر دو هفته‌نامه ابهررود با اشاره به جایگاه قلم و اطلاع‌رسانی خاطرنشان کرد: تلاش در زمینه اطلاع‌رسانی به مردم و قلم‌فرسایی در توسعه افکار عمومی جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با اشاره به وظایف مسئولان در خدمت به مردم ابراز داشت: خدمت‌رسانی و افزایش تولید علم و اندیشه وظیفه‌ای است که توسط امام راحل و مقام معظم رهبری به مسئولان و اصحاب رسانه توصیه شده است.

فرماندار شهرستان ابهر تصریح کرد: در این مسیر باید با بهره‌گیری از افراد و تجربه‌های ایشان و همچنین بهره‌گیری از نیروهای کار بلد و استفاده از مراکز عالی و علمی در مسیر پیشرفت و توسعه نظام جمهوری اسلامی گام برداریم.

وی افزود: دشمنان در مقابل ما با انواع نیرنگ‌ها و ترفندها صف‌آرایی کرده و با اندیشه خود درصدد به خطر انداختن نظام جمهوری اسلامی هستند.

رفیعی با بیان اینکه این امر یک خیال باطل است، گفت: جوانان ما با اندیشه‌های ناب محمدی(ص) و با تولید علم و تکنولوژی خانه دشمن را تخریب و ترکش‌های این هجوم، چشم دشمنان اسلام را کور کرده است.

وی اضافه کرد: ما باید دشمنان را با صبر، استقامت و پایداری در تمامی عرصه‌ها به زمین بکوبیم تا چشم‌انداز مطلوبی در آینده داشته باشیم.

مدیرمسئول دو هفته نامه ابهررود در این جلسه با اشاره به جایگاه رسانه بیان داشت: نشریه ابهررود به صورت دو هفته نامه کار خود را با جدیت تمام آغاز می‌کند.

احمد ذوالقدر افزود: یکی از وظایف رسانه‌ها اطلاع‌رسانی خدمات دولت به مردم است.

گفتنی است، در حال حاضر نشریات ندای ابهر، نگین سبز خرم‌دره و میعاد ابهر در حوزه شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره مشغول به فعالیت بوده و همچنین دفتر خبرگزاری فارس به عنوان تنها خبرگزاری فعال در این منطقه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول