اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان باغستان‌ شهرداری قزوین خبر داد

هشدار نسبت به قطع درختان توسط افراد سودجو

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان باغستان‌های سنتی شهرداری قزوین گفت: با توجه به نزدیکی فصل زمستان و زمان آبیاری، سازمان باغستان‌های سنتی در صدد لایروبی مسیرهای آبیاری برآمده است و در این بین افراد سودجو به قطع درختان می‌پردازند.

هشدار نسبت به قطع درختان توسط افراد سودجو

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، حمید رحمانی اظهار کرد: در حال حاضر که باغداری در مرحله داشت قرار دارد، این سازمان نسبت به قطع درختان خشک که عامل تولید و انتشار بیماری‌ها و آفات گیاهی هستند اقدام کرده، اما در این میان برخی از افراد سودجو و فرصت‌طلب درختان را قطع می‌کنند.

وی اضافه کرد: درختان خشک پس از بررسی وضعیت توسط کارشناسان قطع می‌شوند تا مانع از بروز آتش‌سوزی، تکثیر آفات گیاهی و صدمه زدن به درختان دیگر شود.

مدیرعامل سازمان باغستان‌های سنتی شهرداری قزوین در خاتمه از تمام باغ‌داران و مردم خواست در صورت مواجه شدن با قطع غیرقانونی درختان، مراتب را به این سازمان اطلاع دهند تا با افراد خاطی برخورد شود.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول