اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 7 ماهه امسال

33 مورد جعل شناسنامه در شوشتر کشف شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ثبت احوال شوشتر از کشف 33 مورد جعل شناسنامه در هفت‌ماهه سال‌جاری خبر داد و گفت: با جاعلان برخورد قانونی می‌شود.

33 مورد جعل شناسنامه در شوشتر کشف شد

شاهرخ خدادادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: در هفت ماه نخست سال‌جاری در سطح شهرستان شوشتر 33 مورد جعل شناسنامه کشف شده است که پس از شناسایی این افراد آن‌ها را به مراجع قضایی معرفی کردیم.

وی افزود: افراد شناسایی شده پس از تحقیقات لازم به دادستانی شهرستان شوشتر ارجاع شده‌اند و پرونده آن‌ها تحت بررسی است.

این مقام مسئول با اشاره به نحوه برخورد با جاعلان اسناد، خاطر نشان کرد: این افراد در دادگستری جریمه نقدی و یا به حبس تعلیقی محکوم می‌شوند.

خدادادی با اشاره به اینکه در هفت ماه نخست سال‌جاری تعداد زیادی نام خانوادگی تغییر کرده است، افزود: در هفت ماه نخست سال‌جاری 224 مورد تغییر نام خانوادگی و 62 مورد نام تغییر کرده است که همگی در شورای وقایع حیاتی شهرستان به تصویب رسیده و اجرایی شده است.

وی با اشاره به نظارت‌های انجام شده برای سرعت عمل در ثبت وقایع حیاتی در شهرستان شوشتر خاطر نشان کرد: 100 درصد وقایع حیاتی در مدت زمان قانونی خود به ثبت می‌رسند و در این زمینه اداره ثبت احوال کارنامه قابل ارائه و روشنی دارد.

رئیس اداره ثبت احوال شوشتر تاکید کرد: در صورت عدم ثبت وقایع حیاتی در سطح شهرستان شوشتر در مدت زمان قانونی تعیین شده، فرد مجرم محسوب می‌شود و برابر قانون با وی برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول