اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی جم خبر داد:

شناسنامه‌دار شدن 200 مسجد و حسینیه در جم

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی جم گفت: تعداد مساجد فعال شناسنامه‌دار شهرستان جم 124 مسجد و تعداد حسینیه‌های فعال و شناسنامه‌دار شهرستان نیز 76 باب هستند که در تمام مناسبت‌ها فعال هستند.

شناسنامه‌دار شدن 200 مسجد و حسینیه در جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حجت‌الاسلام سید حسین سادات پیش از ظهر امروز در نشست فعالان فرهنگی و مذهبی جم اظهار داشت: مردم شهرستان جم مردمانی مؤمن و مسلمان و متدین هستند و تقویت برنامه‌های دینی در این شهرستان ضروری است.

وی افزود: حجم و کیفیت برنامه‌های دینی در چند سال اخیر روند رو به رشدی داشته و امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

رئیس تبلیغات اسلامی جم با تاکید بر لزوم ساماندهی اماکن مذهبی و حسینیه‌های جم خاطر نشان کرد: برای برگزاری مطلوب و بهینه مراسمات مذهبی باید مساجد و حسینیه‌ها و سایر اماکن را شناسنامه‌دار کنیم و برنامه‌ریزی لازم را برای کیفیت‌بخشی به برنامه‌ها باید انجام دهیم.

سادات از شناسنامه‌دار شدن 200 مسجد و حسینیه در جم خبر داد و خاطر نشان کرد: تعداد مساجد فعال شناسنامه‌دار شهرستان جم 124 مسجد و تعداد حسینیه‌های فعال و شناسنامه‌دار شهرستان نیز 76 باب هستند که در تمام مناسبت‌ها فعال هستند.

وی اضافه کرد: بانیان مساجد همواره با همکاری مردم و با مشارکت مسئولان در تمام مراسمات بیش از ظرفیت و پتانسیل موجود فعالیت می‌کنند و مردم همواره مساجد را حمایت می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم همچنین از راه‌اندازی بانک جامع اطلاعات روحانیون، مداحان و فعالان قرآنی جم خبر داد و اذعان داشت: مبلغین و مبلغات، مداحان و فعالان قرآنی و مسئولین هیئت‌های مذهبی در این بانک اطلاعاتی ثبت شده‌اند و این امر در کیفی کردن برنامه‌ها بسیار اثربخش است.

سادات یادآور شد: تقویت خانه‌های عالم را در دستور کار قرار داده‌ایم و با افزایش امکانات و تجهیزات این اماکن، راه را برای گسترش علوم اسلامی و قرآنی در روستاها هموار کرده‌ایم.

وی از برپایی مراسم باشکوه سالروز شهادت حضرت امام محمدتقی(ع) خبر داد و گفت: در سالروز شهادت جوادالائمه(ع) مراسمات ویژه‌ای در شهر جم و بخش ریز به همت تبلیغات اسلامی و شورای هیئات مذهبی برگزار می‌شود و از مردم انتظار داریم مشارکت گسترده داشته باشند.

سادات با اشاره به حضور بیش از 40 مبلغ و مبلغه در سطح شهرستان خواستار استفاده مردم از روحانیون در برنامه‌های سالروز شهادت امام جواد (ع) شد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول