اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر ورزش و جوانان:

شهدا شناسنامه فرهنگ ایران اسلامی هستند / مقاومت راه عبور از سختی‎هاست

خبرگزاری فارس: معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: شهدایی که امروز نام، تصویر و یادشان در تابلوها قرار گرفته به شناسنامه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران مبدل شده‌اند.

شهدا شناسنامه فرهنگ ایران اسلامی هستند / مقاومت راه عبور از سختی‎هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان سید باقر پیشنمازی در یادواره 230 شهید ورزشکار استان گلستان که عصر امروز در سالن امام خمینی (ره) شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار داشت: شهدا ثابت کرده‌اند که انسان با ایمان از پیچیده‎ترین سلاح‎ها نیز قوی‎تر عمل می‎کند.

وی با بیان اینکه انسان‎سازی مهمترین شاخصه اقتدار ایران اسلامی است، تصریح کرد: ممکن است در کشورهایی مانند اروپا، استرالیا و آمریکا شاخصه‎های صنعت، دامپروری و کشاورزی نقش اقتدار را بازی کند اما هیچ نظامی اقتدار ایران که همان ایمان و تعهد است را ندارد.

معاون وزیر ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: مهم‌ترین هنر امام راحل، هنر انسان‌شناسی بود چرا که توانست جنگی که دشمنان به عنوان یک تهدید به وجود آوردند را از طریق انسان‎شناسی به یک فرصت تبدیل کند.

پیشنمازی با بیان اینکه در زمان‎های دور تسلیحات نظامی ابزار قدرت و سلطه بوده است یادآور شد: مسلمانان نشان دادند که ابزار قدرتِ یک انسان متعهد و باایمان از تمام سلاح‎ها قوی‎تر است و حتی دانشمندان دنیا در این زمینه نتوانستند دستی در نظام جمهوری اسلامی ایران داشته باشند.

وی ادامه داد: دشمنان شاید در داشتن جنگنده‎ها، موشک‎های کشنده و رفتارهای ناجوانمردانه در سلاح‎های شیمیایی و میکروبی قوی باشند اما هنوز نتوانستند در برابر انسان باایمان و راه شهادت‎طلبی نسبت به ایران اسلامی شناخت پیدا کرده و جلوتر عمل کنند.

معاون وزیر ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: در دفاع مقدس برخی جوانان ما با نمره 12 رفتند اما با نمره 20 برگشتند که این تحول بر انسان‎شناسی با مدیریت امام راحل اتفاق افتاد و امروز این عنصر به دست با کفایت مقام معظم رهبری است که توانسته ایران اسلامی را بر قله‎های فتح و ظفر رهنمون کند.

پیشنمازی با تاکید بر اینکه مقاومت راه عبور از سختی‎هاست متذکر شد: ملت ایران از بسیاری از سختی‎ها و دشواری‎ها با مقاومت و پایداری عبور کرده است و اگر این شایستگی را با مقاومت خویش همچنان ادامه دهد آن وقت شایستگیِ اوج پیدا کردن و امامت و رهبری جماع اسلام را پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول