اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماهه نخست امسال

بیش از 10 هزار کودک در چهارمحال و بختیاری متولد شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری گفت: در شش ماهه نخست امسال 10 هزار و 881 تولد در این استان ثبت شده است.

بیش از 10 هزار کودک در چهارمحال و بختیاری متولد شد

عبدالرسول غزالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: در شش ماهه نخست امسال افزون بر 10 هزار و 881 تولد و 2 هزار و 212 واقعه مرگ و میر در این استان ثبت شده است.

وی از ثبت 6 هزار و 628 مورد واقعه ازدواج در این استان خبر داد و گفت: در شش ماهه نخست امسال 569 مورد واقعه طلاق در این استان ثبت شده است.

غزالی با اشاره به تعداد ازدواج و طلاق در شش ماهه مدت مشابه سال گذشته، گفت: در سال 90 تعداد 7 هزار و 315 مورد ازدواج و تعداد 508 مورد طلاق ثبت شده است.

مدیرکل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در شش ماهه سال 90 تعداد 10 هزار و 148 نفر ولادت و 2 هزار و 366 مورد وفات ثبت شده است.

وی از صدور 17 هزار و 632 مورد شناسنامه مکانیزه در شش ماهه نخست سال 91 خبر داد و گفت: در همین مدت 10 هزار و 840 مورد کارت ملی و 2 هزار و 178 مورد کارت ملی المثنی صادر شده است.

غزالی با اشاره به فراوانی اسامی پسر و دختر در شش ماهه نخست سال 91، خاطرنشان کرد: نام امیرعلی، ابوالفضل، محمدطاها، امیرحسین، محمد، علی، امیرمحمد، رضا، مهدی و حسین از جمله فراوان‌ترین اسامی پسر در این استان است.

وی ادامه داد: نام فاطمه، زهرا، مریم، ستایش، هستی، نازنین‌زهرا، زینب، مینا، نرگس و شیدا نیز از جمله اسامی اولویت‌دار دختر در این استان به شمار می‎رود.

غزالی از تغییر نام خانوادگی یک هزار و 69 مورد متقاضی در شش ماهه نخست سال 91 خبر داد و گفت: در مدت شش ماهه نخست امسال یک هزار و 69 مورد تغییر نام خانوادگی و 213 مورد نیز تغییر نام داشته‌ایم.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول