اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان خمینی‌شهر:

تولد نوزاد اصفهانی در خانه ختم به خیر شد

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس استان اصفهان گفت: مادر باردار 30 ساله‌ای که نوزادش را در شرایط نامناسبی در منزل به دنیا آورده بود با تلاش تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان خمینی‌شهر فرزندش را به سلامت کامل در آغوش گرفت.

تولد نوزاد اصفهانی در خانه ختم به خیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان، حمید اسماعیلی اظهار داشت: روز گذشته در تماسی با اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی (115) اعلام شد که زن بارداری در منزل خود دچار درد زایمان شده و کیسه‌‌ آب وی پاره شده است.

وی افزود: پس از اعلام نیاز، به سرعت یک واحد امداد اورژانس پیش‌بیمارستانی به محل حادثه اعزام شد.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس استان اصفهان بیان داشت: براساس این گزارش تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان خمینی‌شهر پس از رسیدن به محل مورد نظر، مشاهده کردند که نوزاد 15 دقیقه پیش متولد شده و همراه با جفت و بندناف بر روی فرش اتاق، بدون هیچ‌گونه پوششی رها شده و مادر این نوزاد نیز به شدت خون‌ریزی دارد.

وی ادامه داد: این گزارش حاکی است نیروهای امدادی در سریع‌ترین زمان اقدامات تکمیلی زایمان را بر روی مادر و نوزاد انجام دادند و پس از گرم کردن نوزاد پسر که دمای بدن او به دلیل بی‌توجهی اطرافیان در پوشاندن بدن وی بسیار پایین آمده بود، آنها را با سلامت کامل به بیمارستان شهید اشرفی خمینی‌شهر منتقل کردند.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول