اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 11 ماهه سال 90 صورت گرفت

تولد 17 هزار نوزاد در زنجان / صدور گواهی فوت برای 5 هزار نفر در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر کل ثبت احوال استان زنجان گفت: در 11 ماهه سال جاری 17 هزار نوزاد در استان زنجان متولد شده است.

تولد 17 هزار نوزاد در زنجان / صدور گواهی فوت برای 5 هزار نفر در زنجان

سید یعقوب حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برخی از خدمات ثبت احوال استان زنجان از آغاز سال جاری افزود: صدور شناسنامه‌های مکانیزه از جمله اقداماتی است که از آغاز سال جاری توسط اداره کل ثبت احوال استان زنجان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه به صورت میانگین ماهانه 900 تا یک هزار نوزاد در استان زنجان متولد می شود، افزود: در 11 ماهه سال جاری 17 هزار و 543 نوزاد در استان زنجان متولد شده است.

مدیر کل ثبت احوال استان زنجان تصریح کرد: تعداد نوزادان متولد شده در استان زنجان در 11 ماهه سال جاری دارای رشد 4.72 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

وی در ادامه با اشاره به تعداد فوتی‌های استان زنجان اضافه کرد: در 11 ماهه سال جاری برای 5 هزار و 83 نفر گواهی فوت صادر شده است.

حسینی تصریح کرد: تعداد فوتی‌های استان زنجان نسبت به سال گذشته 4 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

وی اظهار کرد: افزایش فوتی‌های استان به معنی افزایش مرگ و میر در استان نبوده و صدور گواهی فوت به معنای این است، که افرادی که در سال‌های قبل نیز گواهی فوت برای آنها صادر نشده بود، که امسال برای آنها گواهی فوت صادر شده است.

مدیر کل ثبت احوال استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در 11 ماهه سال جاری 13 هزار و 893 واقعه ازدواج صورت گرفته است، ادامه داد: تعداد ازدواج‌های صورت گرفته در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 4.8 درصد رشد داشته است.

حسینی اظهار کرد: همچنین در 11 ماهه سال گذشته 13 هزار و 254 واقعه ازدواج رخ داده بود.

وی همچنین با بیان اینکه در 11 ماهه سال جاری یک هزار و 461 واقعه طلاق رخ داده است، اضافه کرد: تعداد طلاق‌های صورت گرفته در استان زنجان نسبت به سال گذشته 53 مورد افزایش داشته است.

مدیر کل ثبت احوال استان زنجان تصریح کرد: در حال حاضر تعداد ازدواج‌های صورت گرفته در استان زنجان نسبت به آمار طلاق 11 برابر است، یعنی به میزان هر طلاق 11 ازدواج در استان زنجان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول