اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز:

بازیکنانم عملکرد قابل قبولی در برابر فولاد نداشتند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز گفت: بازیکنان فجر سپاسی شیراز در بازی با فولاد خوب دویدند، ولی اصلاً خوب بازی نکردند.

بازیکنانم عملکرد قابل قبولی در برابر فولاد نداشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمود یاوری شامگاه جمعه در نشست خبری پس از برگزاری بازی فولاد و فجر سپاسی که با باخت دو بر یک فجر همراه بود اظهار داشت: بازیکنان فجر اصلا خوب بازی نکردند و فقط خوب در میدان دویدند.

وی افزود: در شرایط کنونی فولاد خوزستان با تیمی که هفته پیش مقابل گهر بازی کرد بسیار متفاوت بود و به این دلیل تاکتیک‌های در نظر گرفته شده برای این بازی کارایی نداشت.

یاوری خاطرنشان کرد: فولاد خوزستان زمین خوبی دارد و بهتر است از بازی‌های آینده به بازی زمینی روی آورند و در این باره تلاش کنند.

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی تاکید کرد: درباره این باخت در اهواز هیچ بهانه‌ای نمی‌آورم و این برد شیرین را به مردم خوزستان و اهواز تبریک می‌گویم.

وی عنوان کرد: فولاد به خوبی از اشتباهات فجر استفاده کرد و به این دلیل امروز روز بسیار بد فجر بود و روز بسیار خوب فولاد خوزستان به شمار می‌آید.

این سرمربی لیگ برتری متذکر شد: فولاد خوزستان و بازیکنانش پس از زدن گل به فجر زمان بازی را نگهداشتند و در این باره بسیار خوب عمل کردند و من هم از بازی بعد این روش را به بازیکنانم آموزش می‌دهم.

به گزارش خبرگزاری فارس، فجر سپاسی با باخت خارج از خانه مقابل فولاد خوزستان چهار پله سقوط کرد و فولاد خوزستان با این برد توانست یک پله صعود کند.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول