اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی داماش گیلان:

داماش برد مقابل گهر را مدیون تماشاگران است

خبرگزاری فارس: سرمربی داماش گیلان گفت: داماش برد مقابل گهر را مدیون تماشاگران است و ما باید قدردان هواداران باشیم.

داماش برد مقابل گهر را مدیون تماشاگران است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حمید درخشان در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل گهر دورود لرستان با تبریک کسب پیروزی در این اظهار کرد: امروز برد تیم را مدیون تماشاگران هستیم و امیدواریم قدردان آنها باشیم.

وی با اشاره به اینکه انتظار از تیم داماش بیشتر است و باید بهتر بازی کنیم، تصریح کرد: در این بازی خط دفاع خوب کار کرد اما خط‌های هافبک و حمله انتظار ما را برآورده نکردند.

سرمربی داماش گیلان با بیان اینکه «حسن رودباریان» با تجربه خود مقابل گهر کمک زیادی به تیم کرد، افزود: داماش بهتر از این هم می‌تواند باشد و هیچ تیمی را نباید دست‌کم گرفت.

وی ادامه داد: در این بازی خلٱ مهدوی برای تغذیه مهاجم‌های تیم بسیار احساس می‌شد.

درخشان با اشاره به اینکه اگر در ضد حمله‌ها با سرعت بالاتری کار کنیم به گل‌های بیشتری دست می‌یابیم، اضافه کرد: بنده نگران بازی مقابل تیم‌های بزرگ نیستم و در اردوی 6 روزه باشگاه در جزیزه کیش برای بازی‌های آینده برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی با تصریح بر اینکه تمام تیم‌ها برای کسب نتیجه به میدان می‌روند، خاطرنشان کرد: هیچ بازیکنی در صورتی که داوری بر ضد تیم ما باشد حق اعتراض به داور را ندارد در غیر این صورت از تیم کنار گذاشته می‌شود.

سرمربی داماش گیلان، بازی تیم گهر را خوب ارزیابی کرد و یادآور شد: گهر زحمت زیادی کشید و ما نیز تلاش کردیم تا بازی را ببریم.

به گزارش فارس، داماش تا هفته سیزدهم لیگ‌برتر فوتبال کشور جام خلیج‌ فارس با کسب 15 امتیاز در رده سیزدهم و تیم گهر دورود لرستان با کسب 8 امتیاز در رده آخر جدول هجده تیمی قرار دارند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول