اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست خبری پیش از بازی

مرفاوی و درخشان از آخرین وضعیت صبا و داماش می‌گویند

خبرگزاری فارس: سرمربیان تیم‌های فوتبال صبای قم و داماش گیلان در نشست خبری پیش از بازی فردا، آخرین وضعیت تیم‌های خود را تشریح می‌کنند.

مرفاوی و درخشان از آخرین وضعیت صبا و داماش می‌گویند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم دیدارهای هفته دهم از دور رفت دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از عصر امروز با انجام بازی‌هایی در شهرهای مختلف کشورمان آغاز می‌شود و عصر پنجشنبه نیز به پایان می‌رسد.

بر اساس برنامه سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال، یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته دهم لیگ برتر قرار است عصر پنجشنبه ششم مهر ماه بین تیم‌های صبای قم و داماش گیلان برگزار شود، دو تیمی که سرمربیان خود را تغییر داده‌اند.

این دیدار قرار است از ساعت 17 و 15 دقیقه عصر پنجشنبه ششم مهر ماه به میزبانی صبای قم در ورزشگاه 10 هزار نفری یادگار امام شهر مقدس قم برگزار شود اما پیش از آن سرمربیان دو تیم در نشست خبری قبل از بازی آخرین وضعیت تیم‌های خود را آنالیز خواهند کرد.

بر همین اساس قرار است مربیان تیم‌های فوتبال صبای قم و داماش گیلان یعنی عبدالصمد مرفاوی و حمید درخشان از ساعت 17 و 10 دقیقه امروز در دفتر باشگاه صبای قم حضور یافته تا در حضور اصحاب رسانه از بازی هفته دهم تیم‌های خود بگویند.

صبای قم و داماش گیلان در هفته‌های اخیر لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور دست‌خوش حوادث و اتفاقات جالب توجه و البته عجیب و قریبی بوده‌اند. صبا و داماش تنها تیم‌هایی هستند که از بین 18 تیم لیگ برتر تاکنون مربیان خود را تغییر داده‌اند و این اتفاق به استثنای تیم گهر شهرداری دورود که سرمربی آنها قهر کرده، هنوز در تیم دیگری رخ نداده است.

از سوی دیگر حضور عبدالصمد مرفاوی در رأس کادر فنی تیم فوتبال صبای قم برای خبرنگاران قمی در نشست خبری امروز سوژه مهمی است و قطعاً در این نشست در خصوص چگونگی انتخاب مرفاوی و همچنین راهکارهای این مربی برای موفقیت در صبای قم سئوال خواهد شد.

درخشان نیز که دومین هفته متوالی در چارچوب بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به عنوان جانشین امید هرندی سرمربی بومی داماشی‌ها روی نیمکت این تیم می‌نشیند، بعد از باخت به راه آهن شهر ری از انگیزه و راهکارهای کادر فنی برای خروج داماش از بحران خواهد گفت.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول