اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خبرهایی از صبای قم

دانش‌مهر داور مسابقه صبا و داماش شد

خبرگزاری فارس: داوران مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و داماش گیلان در مصاف دو تیم از هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور معرفی شدند.

دانش‌مهر داور مسابقه صبا و داماش شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم تمرینات تیم فوتبال صبای قم برای مصاف حساس با داماش گیلان، از روز سه‌شنبه که نخستین حضور عبدالصمد مرفاوی در کنار بازیکنان این تیم بوده، به شکلی جدی در زمین مجموعه ورزشی هما در حال برگزاری است.

کادر فنی تیم فوتبال صبای قم که به خوبی به اهمیت بازی با داماش گیلان و سه امتیاز آن آگاه هستند، سعی می‌کنند با تمرینات منظم و با برنامه و همچنین مرور تاکتیک‌های مورد نظر بر اساس روش بازی تیم داماش، تیم صبای قم را برای این دیدار فوق‌العاده حساس آماده کنند.

آخرین تمرین صبا در ورزشگاه یادگار امام قم پیش از بازی با داماش

سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال زمان برگزاری مسابقه تیم‌های صبای قم و داماش گیلان را عصر پنجشنبه قرار داده و بر همین اساس صبای قم امشب آخرین تمرین خود را در قم برگزار می‌کند.

در حالی که مسابقه از ساعت 17 و 15 دقیقه عصر روز پنجشنبه ششم مهر ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود، صبایی‌ها آخرین تمرین خود را پیش از بازی مقابل داماش گیلان که مرور تاکتیک‌های ویژه این دیدار خواهد بود، در ورزشگاه یادگار امام قم به انجام خواهند رساند.

معرفی داوران مسابقه صبا و داماش گیلان

بر اساس اعلام کمیته داوران دیدار تیم‌های صبای قم و داماش گیلان را جمشید دانش‌مهر داور با تجربه فوتبال کشورمان قضاوت خواهد کرد، ضمن اینکه این داور مطرح را داود رفعتی به عنوان کمک اول، محمدرضا ظهیری به عنوان کمک دوم و علیرضا کمانی به عنوان داور چهارم همراهی خواهند کرد.

دیدار تیم‌های صبای قم و داماش گیلان به دلیل اینکه هر دو تیم به تازگی مربیان خود را تغییر داده‌اند و هفته قبل نیز نتیجه‌ای بهتر از باخت کسب نکرده‌اند یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس محسوب می‌شود.

نخستین تقابل مرفاوی و درخشان

سرمربی سابق استقلال و مس کرمان یعنی عبدالصمد مرفاوی به عنوان نفر اول کادر فنی تیم فوتبال صبای قم در نخستین تجربه مربیگری خود در لیگ دوازدهم با سرمربی جدید داماش گیلان که پیش از این در پیکان و شاهین بوشهر نیز مربیگری کرده است، رقابتی دیدنی خواهد داشت.

در حالی که مرفاوی نخستین بار به عنوان سرمربی تیم صبای قم، نماینده فوتبال قم را مقابل داماش گیلان مربیگری می‌کند، در سوی دیگر میدان حمید درخشان نیز برای دومین بازی در این فصل به عنوان سرمربی داماش گیلان مقابل تیم صبا قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول