اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دیداری خانگی در هفته دهم لیگ برتر

تلاش صبا و صمد برای سربلندی در آزمون داماش

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم پنجشنبه در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌‌های کشور جام خلیج فارس میزبان تیم فوتبال داماش گیلان بوده و در نخستین بازی با سرمربی جدید خود به دنبال سه امتیاز خانگی است.

تلاش صبا و صمد برای سربلندی در آزمون داماش

به گزارش خبرگزاری فارس از قم دور رفت از دوازدهمین دوره رقابت‌‌‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از فردا وارد هفته دهم خود می‌شود و طی آن تیم‌‌های حاضر در لیگ دوازدهم در شهرهای مختلف کشورمان طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

اگر چه این هفته دیدارهای مهمی برگزار می‌شوند اما یکی از بازی‌های مهم هفته برای فوتبال دوستان قمی، مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و داماش گیلان است که از هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به میزبانی تیم صبای قم در ورزشگاه 10 هزار نفری یادگار امام شهر مقدس قم برگزار می‌‌‌شود و قطعاً صبایی‌ها از این بازی استقبال ویژه‌ای خواهند داشت تا در نخستین تجربه سرمربیگری عبدالصمد مرفاوی روی نیمکت صبا، پیروزی دیگری را از تیمشان مقابل رقبای لیگ برتری شاهد باشند.

پنجمین بازی خانگی صبا در لیگ دوازدهم

صبای قم در پنجمین مسابقه خانگی خود در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در شرایطی با داماش گیلان دیدار می‌کند که هفته نهم لیگ برتر را با شکست خارج از خانه در جدال با تیم فوتبال نفت تهران پشت سر گذاشت ولی هفته هشتم در چهارمین بازی خانگی در خانه موفق به شکست تیم گهر دورود شد.

شاگردان عبدالصمد مرفاوی پیش از این در خانه از سد تیم‌های پیکان تهران و گهر شهرداری دورود گذشته‌اند و بعد از باخت به تیم ملوان بندر انزلی البته با تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز پدیده مسابقات امسال نیز مساوی کرده‌اند.

صبا به دنبال جبران شکست بازی رفت لیگ یازدهم

نماینده فوتبال قم در دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در حالی پنجمین بازی خانگی خود را برابر تیم بحران‌زده داماش گیلان برگزار می‌کند که در دیدار رفت فصل قبل خاطره تلخ شکست یک بر صفر را از این تیم به یادگار دارد و بدون تردید شاگردان عبدالصمد مرفاوی به دنبال جبران و تلافی آن باخت به دیدار تیم فوتبال داماش گیلان می‌آیند.

مشکل گل‌زنی صبا در لیگ برتر

عملکرد تیم فوتبال صبای قم در بازی‌‌های قبل به شکلی بوده است که آن‌ها خوب بازی می‌کنند و بارها نیز موقعیت گل خلق می‌کنند اما از فرصت‌ها به خوبی بهره نمی‌برند، با این حال صبایی‌ها در این دیدار خانگی به دنبال پیروزی در مقابل تیم داماش گیلان و شاگردان حمید درخشان هستند.

صبای قم در شرایطی در دهمین مسابقه خود در لیگ دوازدهم فوتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم فوتبال داماش گیلان قرار می‌گیرد که در پنج هفته اخیر لیگ خلیج فارس در دو مسابقه برابر حریفان خود به تساوی رسیده و البته دو باخت نیز کسب کرده است و تنها یک بار به سختی برابر گهر پیروز شده است که در این بین عدم گل‌زنی مهاجمان صبا مهم‌ترین معضلی است که مرفاوی باید برای آن چاره‌ای بیندیشد زیرا بهترین گلزنان صبا در این فصل مدافعان و هافبک‌های این تیم هستند.

دیدار صبای قم و داماش از ساعت 17 و 15 دقیقه عصر پنجشنبه ششم مهر ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول