اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از تساوی در برابر صبا

درخشان: 3 گل تاکتیکی به صبا زدیم / 2 پنالتی داماش گرفته نشد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: سه گل زدیم و شایسته برد بودیم ولی دو پنالتی صد‌در‌صد ما مقابل صبا گرفته نشد.

درخشان: 3 گل تاکتیکی به صبا زدیم / 2 پنالتی داماش گرفته نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حمید درخشان پنجشنبه شب بعد از پایان بازی داماش گیلان با صبای قم در هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در نشست خبری این بازی حضور یافت و اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود و هر دو تیم نمایش خوبی داشتند، فکر می‌کنم در این چند هفته بازی به این خوبی در لیگ برتر نداشتیم زیرا هم جذاب بود و هم پرگل و چندین گل هم زده نشد.

وی ادامه داد: از بازیکنان داماش که در چند هفته اخیر مشکلات زیادی را تحمل کرده بودند به خاطر این بازی خوبشان تقدیر می‌کنم، زیرا ما در زمین حریف بازی می‌کردیم و سه بار تا آستانه پیروزی و کسب سه امتیاز پیش رفتیم.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان افزود: جدا از بازی بسیار خوبی که بازیکنان دو تیم ارائه کردند، دیدار صبا و داماش یک نقطه و نکته مبهم داشت و آن هم داور مسابقه بود که به سادگی از دو پنالتی آشکار به نفع داماش چشم‌پوشی کرد.

وی تصریح کرد: اینکه اشتباهات داوری جزیی از فوتبال است را همه می‌دانیم اما هفته قبل بازیکن تیم راه آهن خود را در محوطه جریمه ما پرتاب کرد و داور پنالتی گرفت ولی اینجا مقابل صبای قم سه بار حسین ابراهیمی را با خطا متوقف کردند اما داور به سادگی از حق ما که پنالتی صددرصد بود گذشت.

درخشان افزود: در سه صحنه که حسین ابراهیمی در داخل محوطه جریمه صبای قم به زمین خورد دو بار حداقل باید داور پنالتی می‌گرفت، داور باید واقعیت‌ها را لحاظ می‌کرد زیرا این خطاها سه بار اتفاق افتاد نه یک بار که بگوییم ندید و اشتباه کرد.

وی اظهار داشت: ما صبا را به خوبی آنالیز کرده بودیم و تک تک خصوصیات بازیکنان این تیم را می‌دانستیم، راهکار ما این بود که مانع از بازی ساز تیم صبا و بازیکنان با تکنیک این تیم شویم و فکر می‌کنم که اگر گل اول را خیلی بد نمی‌خوردیم روحیه بهتری داشتیم و با شرایط مناسب‌تری برای برد بازی می‌کردیم.

دیدار تیم‌های صبای قم و داماش گیلان پرگل‌ترین بازی هفته دهم مسابقات دور رفت لیگ دوازدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور بود که در نهایت با تساوی سه بر سه و تقسیم امتیازها بین شاگردان درخشان و مرفاوی پایان یافت.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول