اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‎فقیه در چهارمحال و بختیاری:

عزای امام حسین(ع) باید به رخ جهانیان کشیده شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‎فقیه در چهارمحال و بختیاری بر ضرورت نمود پیدا کردن عزاداری‎ها تاکید کرد و گفت: عزای امام حسین(ع) باید به رخ جهانیان کشیده شود.

عزای امام حسین(ع) باید به رخ جهانیان کشیده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی اداره‎کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی چهارمحال و بختیاری با هدف برنامه‌ریزی برای برگزاری یک اجتماع عظیم عزاداری در ماه محرم با حضور نماینده ولی‌فقیه در این استان و امام جمعه شهرکرد برگزار شد.

نماینده ولی‎فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در این نشست نمود پیدا کردن عزاداری‎ها را مهم برشمرد و گفت: عزای امام حسین(ع) باید به رخ جهانیان کشیده شود.

حجت‎‌الاسلام محمدعلی نکونام با اشاره به وجود خلأ اجتماعات عظیم در این استان در ماه محرم تصریح کرد: ارائه یک کار شکیل و دارای نمود در این ماه ضروری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست به ظرفیت‌های شبکه تبلیغ شامل روحانیون، شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان برای ارائه یک برنامه منسجم و متحد در مراسم محرم اشاره کرد و گفت: وحدت، انسجام، یکرنگی و یکدلی هیئات مذهبی برای برگزاری اجتماعات بزرگ در ماه محرم یک اصل مهم و ضروری است.

حجت‌الاسلام رحمت‌الله اروجی تاکید کرد: اگر جلسات ستاد ساماندهی شئون فرهنگی با دستگاه‎های عضو مدعو حمایت و همراهی شود فعالیت‎های مناسبی را می‎توان در این راستا انجام داد.

به گفته وی، برگزاری دو جلسه هم‎فکری و برنامه‎‌ریزی با هیئات مذهبی شهرکرد از مقدمات برگزاری اجتماع عزاداران در ماه محرم در این استان است که باید در این راستا اقدام لازم صورت گیرد.

با عنایت به دغدغه مراجع عظام تقلید به ویژه رهبر معظم انقلاب مبنی بر رفع هرگونه آسیب و انحراف از مجالس و مراسم برگزار شده در مناسبت‎های مذهبی از جمله عزاداری‎ها، دیده‎بانان فرهنگی نظام اسلامی در شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه 603 در تاریخ 11/2/86، سازمان تبلیغات اسلامی را در رابطه با ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی ملزم به تشکیل ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‎های مذهبی کرد.

انتهای پیام/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول