اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فولاد خوزستان:

به 3 امتیاز بازی مقابل فجر سپاسی نیاز داریم

خبرگزاری فارس: سرمربی فولاد خوزستان گفت: به سه امتیاز بازی مقابل فجر سپاسی نیاز مبرم داریم و می‌کوشیم تا این بازی را نیز ببریم.

به 3 امتیاز بازی مقابل فجر سپاسی نیاز داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حسین فرکی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی فولاد خوزستان و فجر سپاسی شیراز اظهار داشت: بازی مقابل فجر سپاسی بسیار دشوار خواهد بود ولی فولاد به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم دارد و برای کسب سه امتیاز تلاش می‌کند.

وی افزود: تیم فولاد و فجر از بازیکنان جوان، جویای نام و فعالی برخوردار هستند و به این دلیل بازی فردا بسیار دشوار خواهد بود و در این باره باید تلاش کنیم تا پیروز بازی فردا فولاد خوزستان باشد.

فرکی درباره نتیجه بازی فردا گفت: هر تیمی که بتواند از فرصت‌های بدست آمده بهترین استفاده را بکند موفق است و در این باره شک ندارم که بازیکنان فولاد خوزستان تمام تلاش خود را خواهند کرد.

سرمربی فولاد خوزستان با اشاره به اینکه بازی خانگی برای فولاد ساده‌تر است، تاکید کرد: باید از ظرفیت بازی در خانه استفاده کنیم و در این راستا نیاز به حمایت هواداران داریم.

 

*روند فولاد رو به رشد بوده است

فرکی با اشاره به اینکه فولاد خوزستان در ماه‌های گذشته روندی روبه رشد را آغاز کرده است، افزود: روند فولاد خوزستان بسیار سریع و چشم‌گیر بوده است و این روند تقریبا از چهار هفته پیش آغاز شده است.

سرمربی فولاد خوزستان خاطر نشان کرد: بازیکنان فولاد خوزستان مصمم برای کسب سه امتیاز بازی هستند و به این دلیل از همه توان خود استفاده می‌کنند تا دستورات کادر فنی را در زمین مسابقه اجرا کنند و در این باره نیز آنالیز کامل بازی‌های فجر را بررسی کرده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه برای جذب علی کریمی مشتاق هستیم، تاکید کرد: علی کرمی بازیکن بزرگی است و دوست دارم وی در فولاد خوزستان بازی کند.

این مقام مسئول افزود: تیم فولاد خوزستان با در اختیار داشتن علی کریمی می‌تواند در نیم فصل دوم تغییرات اساسی را تجربه کند و به این دلیل درخواست حضور علی کریمی را در تیم فولاد به باشگاه تحویل داده‌ام.

بازی فولاد خوزستان 12 امتیازه با فجر سپاسی 20 امتیازه فردا راس ساعت 18 در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول