اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

باید از لحظه لحظه روز عرفه بهره برد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بر لزوم بهره‌گیری مؤمنان از لحظه لحظه روز عرفه تاکید کرد.

باید از لحظه لحظه روز عرفه بهره برد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری‌‌نجف‌آبادی ظهر امروز در نشست آموزشی نهج البلاغه و تربیت قرآنی در اراک اظهار داشت: روز عرفه روز مغفرت و آمرزش الهی است که باید از لحظه لحظه این روز عرفانی بهره برد.

وی تصریح کرد: روز عرفه روزی است که درهای رحمت و مغفرت خدا به روی بندگانش باز می‌شود و همه باید فضیلت این روز بزرگ را درک کنند.

امام جمعه اراک با بیان اینکه دعای روز عرفه پیام‌آور سعادت، تقوا و خیر و برکت در بین مسلمانان است، خاطر نشان کرد: قرائت دعای عرفه موجب می‌شود که انسان به ناتوانی‌های خود و قدرت و عظمت بالای پروردگارش پی ببرد و شناخت بیشتری از خود داشته باشد.

دری‌نجف‌آبادی افزود: قرآن، پیامبران، امامان و ولایت فقیه بهترین سند رسیدن بشریت به کمال و سعادت هستند و انس انسان با قرآن، کمال و سعادتش را رقم می‌زند.

وی با اشاره به در پیش بودن عید قربان گفت: عید قربان روز امتحان الهی و بزرگ‌ترین عید مسلمانان و یادآور بندگی مخلصانه و فرمانبرداری از دستورات الهی است که مسلمانان باید از درس‌های این عید بزرگ پند و الگو بگیرند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول