اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ساری:

مازندران 37 تربیون نماز جمعه دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت ساری گفت: 37 پایگاه نماز جمعه در شهرهای مازندران در راستای روشنگری معنوی و سیاسی نمازگزاران می‌پردازند.

مازندران 37 تربیون نماز جمعه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام محمد قاسمی دوشنبه ‌شب در جلسه هم‌اندیشی به منظور جلب رضایت مردم از خدمات فرهنگی در نماز جمعه مرکز مازندران و نخستین نشست مشترک ستاد و مساجد شهرستان ساری که در مسجد امام حسن عسگری(ع) برگزار شد، اظهار داشت: یکی از جایگاه های مهمی که مردم را در مقاطع مختلف به صحنه آورد تریبون مقدس نماز جمعه بود.

قاسمی جایگاه نماز جمعه را مقدس شمرد و ابراز داشت: در کشور بیش از 700 تریبون نماز جمعه فعال بوده و در استان مازندران 37 پایگاه نماز جمعه در راستای روشنگری گام برمی‌دارند.

این مسئول با تاکید بر اینکه فعالیت‌های فرهنگی ستاد نماز جمعه باید برای مخاطبان جالب و جذاب باشد، تصریح کرد: به منظور اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و سوق دادن جامعه در مسیر اهداف شهدا باید زندگینامه و وصیتنامه‌های شهدا در بین نمازگزاران توزیع شود.

وی در بخشی از سخنانش تبعیت از منویات رهبری را راهگشای مشکلات در جامعه دانست و یادآور شد: پیروی از افکار مقام معظم رهبری توانسته توطئه‌های دشمن را خنثی و در قضایای فتنه‌گری‌های دشمنان داخلی و خارجی به ویژه در حوادث سال 88 تمام نقشه‌های دشمن را با شکست مواجه کند.

امام جمعه موقت شهرستان ساری با اشاره به اینکه نظرات نمازگزاران در پیشبرد اهداف ستاد برگزاری نماز جمعه به ویژه در حوزه فعالیت‌های فرهنگی موثر است، گفت: در نظام اسلامی فعالیت‌های فرهنگی باید در مسیر معنویت باشد.

مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان ساری نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از فعالیت ستاد نماز جمعه شهرستان ساری ابراز داشت: ستاد نماز جمعه در چارچوب جوانگرایی و واگذاری امور فرهنگی به این اقشار گام‌های موثری برداشته است.

مهدی مستشرق ادامه داد: جوان‌گرایی در فعالیت‌های فرهنگی زمینه جذب بیشتر مخاطبان را به همراه دارد.

به گزارش فارس، این سلسله نشست‌ها که برای ایجاد همدلی بیشتر بین مساجد، ستاد و همچنین افزایش نمازگزاران جمعه برنامه‌ریزی شده با حضور پرشور مردم و جوانان مسجد امام حسن عسگری(ع) واقع در بلوار کشاورز ساری برگزار شد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول