اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای مهر‌ ماه صورت گرفت

صدور 120 فقره اخطار برای صنوف در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی شهرستان بویین زهرا گفت: از ابتدای مهر ماه تاکنون بیش از 120 فقره اخطار کتبی و شفاهی برای صنوف متخلف این شهرستان صادر شده است.

صدور 120 فقره اخطار برای صنوف در بویین زهرا

احمد زنده‌دل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار کرد: از ابتدای مهر ماه تاکنون بیش از 120 فقره اخطار کتبی و شفاهی برای صنوف متخلف این شهرستان صادر شده است.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: بیشتر این میزان تخلفات که منجر به صدور برگ جریمه شده، در حوزه مواد پروتئینی و میوه‌جات بوده که به علت عدم درج قیمت بر روی کالای مورد نظر، نصب علایم نرخ‌نما، گران‌فروشی، احتکار، کم‌فروشی، عرضه محصول نامرغوب با کیفیت بسیار پایین و نیز عرضه محصول غیرقانونی است.

وی با بیان اینکه واحد بازرسی و نظارت بر کنترل قیمت‌ها در این شهرستان به طور شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌ها و اخبار مربوط به تخلفات در بخش‌های چهارگانه این شهرستان است، عنوان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده و رویت هرگونه گران‌فروشی، کم‌فروشی و تخلف در هر ساعت از شبانه‌روز مراتب را سریعا برای بازرسی و اعمال قانون به سامانه تلفنی 124 اطلاع دهند.

این مسئول ادامه داد: تیم‌های بازرسی فعال این مجمع که در دو تیم مجزا هستند پس از اعلام مورد تخلف سریعا و در کمترین زمان به محل مور نظر رفته و نسبت به بررسی و کارشناسی تخلف صورت گرفته اقدام می‌کنند.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان بویین زهرا ادامه داد: همچنین شهروندان می‌توانند با تماس تلفنی با سامانه ارتباط مردمی 124 آخرین پیشنهادات و نظرات خویش را اعلام کنند.

زنده‌دل با بیان اینکه صدور بیش از 10 فقره برگ جریمه کتبی برای صنوف متخلف در شهر‌های بویین زهرا، ارداق، سگزآباد، دانسفهان و شال از ابتدای مهر ماه جاری به ثبت رسیده، بیان کرد: همکاری شهروندان می‌تواند موجب جلوگیری از بروز تخلفات در حوزه مواد غذایی و مایحتاج مردمی شود.

وی ادامه داد: برگزاری جلسات متعدد با صنوف مختلف و بهره‌گیری از نظرات آنان در این زمینه یکی از سیاست‌ها و برنامه‌هایی است که از سوی این مجمع دنبال می‌شود.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان بویین زهرا بیان کرد: برخورد با گران‌فروشان و محتکران در این شهرستان تاکنون با استقبال بسیار خوب شهروندان بویین زهرایی مواجه شده است.

زنده‌دل خاطرنشان کرد: برای دستیابی به توسعه اقتصادی لازم است که تمام مسئولان با وحدت رویه حرکت کرده و تلاش خویش را بیشتر کنند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول