اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع تیم فوتبال مس:

مس توانایی برتری مقابل پرسپولیس را دارد

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال مس کرمان گفت: تیم مس توانایی برتری مقابل پرسپولیس را دارد و قطعا همدلی و اتحاد همه عوامل تیم در موفقیت تیم نقش تأثیر‌گذاری دارد.

مس توانایی برتری مقابل پرسپولیس را دارد

مهدی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به بازی فردا با پرسپولیس اظهار داشت: شرایط و موقعیت دو تیم در جدول مسابقات این دیدار را با حساسیت‌هایی همراه کرده است و این دیدار مانند همه مسابقات سه امتیاز دارد، اما این سه امتیاز ارزشی فراتر از شش امتیاز دارد.

وی افزود: تمرینات خوبی را طی چند روز گذشته انجام داده‌ایم و تفکر همه بازیکنان و اعضا کادر فنی گرفتن سه امتیاز از این دیدار است در دیدار برابر پیکان دروازه تیم بسته ماند و این مسئله روحیه بیشتری به خط دفاعی و دروزاه تیم می‌دهد تا در این مسابقه نیز با تلاش بیشتری به فکر ارائه یک عملکرد مطلوب باشند.

محمدی خاطرنشان کرد: هدف ما از این دیدار پیروزی و کسب سه امتیاز است، امیدوارم برابر پرسپولیسی که این هفته‌ها نتایج خوبی گرفته موفق باشیم، این تیم توانایی برتری مقابل پرسپولیس را دارد و قطعا همدلی و اتحاد همه عوامل تیم در موفقیت تیم نقش تأثیر‌گذاری دارد.

مدافع میانی مس کرمان ‌عنوان کرد: اگر مردم و هواداران مس شادی و خوشحالی می‌خواهند باید در کنار تیم باشند، این مردم شعور و فرهنگ والایی دارند و خیلی از مسائل و اتفاقات را درک می‌کنند، هواداران کرمانی هستند که می‌توانند در وررزشگاه با حمایت‌های پرشور خود انگیزه و حمایت شور زیادی را در بازیکنان تیم ایجاد کنند و در طرف مقابل این حمایت‌های اثر منفی بر روحیه پرسپولیسی‌ها دارد.

وی تصریح کرد: یکدلی و اتحاد در بدترین شرایط اثرات و پیامدهای مثبتی را بر جای داشته است، لذا از همه هواداران مس تقاضا دارم تا در بازی روز جمعه تا پایان مسابقه تنها به تشویق و حمایت تیم خود فکر کنند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول