اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام:

دستگاه‌ها متولی در تنظیم بازار نگاه فرابخشی ندارند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: دستگاه‌ها متولی در تنظیم بازار نگاه فرابخشی ندارند.

دستگاه‌ها متولی در تنظیم بازار نگاه فرابخشی ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، علی مهدوی صبح امروز در نشست تنظیم بازار استان ایلام اظهار داشت: بسیاری از دستگاه‌های مرتبط با موضوع تنظیم بازار در استان ایلام نگاه فرا بخشی نداشته و این مهم مشکلاتی را به وجود می‌آورد.

وی ادامه داد: برخی دستگاه‌ها تنها سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام را متولی این موضوع دانسته و این درحالی است که خود دستگاه‌ مربوطه هیچ اقدام عملی در این زمینه انجام نداده است.

این مسئول اضافه کرد: من و همکارانم بخشی از وقت دستگاه را فقط صرف جواب دادن به نامه‌های برخی از دستگاه‌ها کرده که این نوع عملکرد در این راستا روش مناسبی نیست.

مهدوی تصریح کرد: امیدوارم دستگاه‌های مرتبط با موضوع تنظیم بازار به صورت عملی وارد این حوزه شده و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام را در این مورد مهم یاری دهند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: این دستگاه اجرایی در آستانه ماه مبارک رمضان تمهیدات لازم را اندیشیده است.

وی ادامه داد: امیدوارم با تلاش همه مسئولان ذی‌ربط ماه مبارک رمضان را با تأمین مایحتاج مورد نیاز روزه‌داران به خوبی سپری کنیم.

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول