اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست ارشاد رودان:

سینما فرهنگ رودان فعالیت خود را از سر می‌گیرد

خبرگزاری فارس: سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی رودان گفت: سینما فرهنگ رودان بعد از دو ماه تعطیلی، از نیمه دوم آبان ماه فعالیت خود را از سر می‌گیرد.

سینما فرهنگ رودان فعالیت خود را از سر می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، وحید امیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران وجود پاره‌ای از مشکلات در سیستم آپارات و عقد قرارداد با مؤسسات توزیع‌کننده فیلم‌های سینمایی را از دلایل عمده تعطیلی دو ماهه این سینما در شهر رودان عنوان کرد.

وی افزود: در پی رایزنی، مکاتبات و گفت‌وگوهای متعدد با متولیان امر این مسائل رفع و زمینه لازم برای فعالیت مجدد این فضای فرهنگی در شهرستان رودان فراهم شده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودان اضافه کرد: در راستای رفع مشکلات و موانع فراروی سینما و با هدف بهینه‌‌سازی عرصه این فضای فرهنگی در رودان، نشست شورای سینمای شهرستان در نیمه نخست آبان برگزار می‌شود.

امیری از نبود یک مکان مستقل و ویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی برای انجام تبلیغات محیطی در قالب بنر، عکس، پوستر و غیره به عنوان یک معضل فراروی این نهاد در عرصه تبلیغات در شهرستان رودان نام برد و از تلاش و رایزنی‌های متعدد در راستای رفع این مشکل در شهرستان رودان خبر داد.

وی در ادامه ضمن تأکید بر استقبال شهروندان رودانی از سینما اضافه کرد: استقبال شهروندان رودانی طی چند ماه گذشته از سینما خوب بوده، اما موفقیت و تحقق اهداف در این خصوص نیازمند حمایت و استقبال بیشتری از سوی شهروندان است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودان با بیان اینکه سینمای پنج بعدی رودان واقع در پارک دولت این شهر در نیمه نخست سال 92 به بهره‌برداری می‌رسد از اعلام آمادگی و حمایت فرهنگ و ارشاد اسلامی از بخش خصوصی در راستای ساخت و ایجاد فضاهای جدید فرهنگی در این شهرستان خبر داد.

امیری ضمن تأکید بر لزوم توسعه فضاهای فرهنگی نظیر سینما در رودان اعلام کرد: فرهنگ و ارشاد اسلامی این آمادگی را دارد تا در بخش واگذاری زمین، اعتبارات و اشتغال‌زایی از متقاضیان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در راستای ساخت و ایجاد فضای فرهنگی جدید نظیر سینما حمایت نماید.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول