اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار طرقبه شاندیز:

رفع محرومیت آسیب‌های اجتماعی بدون حمایت مردمی امکان‌پذیر نیست

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار طرقبه شاندیز گفت: رفع محرومیت آسیب‌های اجتماعی بدون حمایت مردمی امکان‌پذیر نیست.

رفع محرومیت آسیب‌های اجتماعی بدون حمایت مردمی امکان‌پذیر نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از طرقبه، محمد رشید ظهر امروز در دومین جلسه شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی با اشاره به برخی کاستی‌ها در سطح زندگی نیازمندان اظهار کرد: مسئولان امر و تمام کسانی که از لحاظ مالی در وضعیت مناسبی قرار دارند باید درد و مشکل همنوعان را مشکل خود تلقی کنند و برای رفع آن از هیچ کوششی دریغ نداشته باشند.

معاون فرماندار شهرستان طرقبه شاندیز خاطرنشان کرد: در اسلام نیز بر اهمیت احسان و نیکوکاری در فرهنگ دینی و استفاده مطلوب از فضای معنوی تأکید فراوانی شده است و مردم این منطقه از دیرباز بر اساس فرهنگ و آموزه‌های دینی خود در انجام امور خیر ثابت قدم بوده‌اند.

وی با تأکید بر اعتماد سازی در صرف هزینه‌ها در جایگاه مناسب خود، اظهار داشت: خدمت‌رسانی به اقشار محروم و آسیب دیده جامعه همیشه مورد تأیید ائمه معصومین و انبیاء الهی بوده است و باید این فرهنگ غنی همیشه در جامعه پویا بماند چرا که رفع محرومیت آسیب‌های اجتماعی بدون حمایت مردمی امکان‌پذیر نیست.

رشید از زحمات مدیر و کارشناسان بهزیستی شهرستان طرقبه شاندیز که در راستای خدمت‌رسانی به اقشار محروم و آسیب دیده جامعه فعالیت می‌کنند تقدیر کرد و از اعضای شورای مشارکت‌های مردمی خواست تا با شناسایی خیرین با بهزیستی همچون گذشته همکاری داشته باشند.

در ادامه این جلسه حسن فرخی رئیس اداره بهزیستی شهرستان طرقبه شاندیز با ارائه گزارش عملکرد این اداره در شهرستان طرقبه شاندیز و نحوه هزینه‌کرد کمک‌های مردمی در حوزه مشارکت‌های بهزیستی گفت: برنامه‌های ویژه‌ای در دست اقدام است که مهم‌ترین نیاز معلولان و محرومین تأمین مسکن آنها است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان طرقبه شاندیز تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین نیازها پس از خوراک و پوشاک داشتن سرپناه مناسب و ایجاد اشتغال است که در حال حاضر در قالب مسکن مهر و اخذ وام مسکن برای مددجویان اقدامات مناسبی انجام شده است و این امور نیازمند پشتیبانی و حمایت همه جانبه از سوی مسئولان است.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول