اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور فرهنگی سازمان بهزیستی:

استان کرمانشاه یکی از پیشگامان عرصه فرهنگی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور فرهنگی سازمان بهزیستی گفت: استان کرمانشاه جزو 5 استان نمونه در فعالیت‌های فرهنگی است.

استان کرمانشاه یکی از پیشگامان عرصه فرهنگی است

حجت‌الا‌سلام علی پهلوان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، توانمند‌سازی فرهنگی در سازمان بهزیستی را بسیار مهم دانست و اظهار کرد: جامعه هدف ما نیاز به توانمند‌سازی دارد.

پهلوان ادامه داد: برنامه‌های فرهنگی و توانمند‌سازی در این زمینه از اولویت بیشتری نسبت به توانمند‌سازی در زمینه‌های دیگر برخوردار است.

وی با اشاره به کارگاه آموزشی در خصوص فعالیت‌های فرهنگی افزود: کارگاه آموزشی در خصوص فعالیت‌های فرهنگی به صورت یک برنامه مدرن و هماهنگ در کشور با عنوان توانمند‌سازی فرهنگی در محورهای مهندسی فرهنگی، مدیریت فرهنگی، برنامه‌ریزی فرهنگی و پیوست‌نگاری فرهنگی ویژه مدیران، کارشناسان و جامعه هدف برگزار خواهد شد. 

مدیرکل امور فرهنگی سازمان بهزیستی با بیان اینکه سازمان بهزیستی 134 فعالیت انجام می‌دهد، گفت: هیچ‌کدام از برنامه‌های سازمان بهزیستی بدون فعالیت فرهنگی به نتیجه مطلوب نمی‌رسد و تمام فعالیت‌های فرهنگی در کنار سایر تلاش‌های سازمان بهزیستی نقش عمده‌ای در کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته است.

اعزام مددجویان بهزیستی به عتبات‌عالیات

وی از اعزام 10 هزار نفر مددجو به کربلای معلا و 20 هزار نفر مددجو به مشهد مقدس خبر داد و گفت: با کمک خیّران و سازمان بهزیستی در سراسر کشور هزینه اعزام 10 هزار نفر مددجو به کربلا و 20 هزار نفر مددجو به مشهد تامین  شده است که به‌زودی جدول استانی آن ابلاغ خواهد شد.

پهلوان با تشکر و قدردانی از مدیرکل و کارکنان بهزیستی استان کرمانشاه ادامه داد: طبق ارزیابی به‌عمل آمده در خصوص فعالیت‌های فرهنگی از سوی اداره‌کل فرهنگی بهزیستی کشور، استان کرمانشاه جزو 5 استان نمونه در فعالیت‌های فرهنگی است.

وی تصریح کرد: با حضور ریاست بهزیستی کشور در طرح سپاس از بهزیستی کرمانشاه تقدیر خواهد شد.

مدیرکل امور فرهنگی سازمان بهزیستی استان کرمانشاه را یکی از پیشگامان در عرصه فرهنگی معرفی کرد و افزود: کرمانشاه از نخستین استان‌هایی است که کانون فرهنگی قرآن و عترت شهید فیاض‌بخش را افتتاح کرده و بودجه استانی را در خصوص فعالیت‌های فرهنگی در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

پهلوان در پایان گفت: در مهدکودک‌ها نیز فعالیت‌های بسیاری صورت گرفته است و در این راستا آموزش‌های بسیاری اصلاح شده و شکل مناسبی به خود گرفته است.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول