اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی بهار:

4 دوره آموزشی مقابله با ایدز در بهار برگزار شده است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهار گفت: بهزیستی شهرستان بهار از ابتدای سال تاکنون چهار دوره آموزشی در راستای کاهش آسیب و آموزش مقابله با ایدز برگزار کرده است.

4 دوره آموزشی مقابله با ایدز در بهار برگزار شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، فریدالدین حجت‌الاسلامی بعد از ظهر امروز در نخستین کمیته کاهش آسیب و آموزش و اطلاع‌رسانی HIV (ایدز) در محل جمعیت هلال احمر شهرستان بهار مهمترین سرمایه هر کشور را نیروی انسانی آن دانست و اظهار داشت: افزایش آگاهی‌های اجتماعی خانواده‌ها از طریق آموزش همواره باید مورد توجه نهادهای اجتماعی باشد.

وی خاطرنشان کرد: در ایران موضوع سرمایه انسانی بسیار بااهمیت است و هر جا که سرمایه‌ای گرانقدر باشد دشمن همان جا را هدف قرار می‌دهد و درصدد تصرف آن است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهار تصریح کرد: بهزیستی شهرستان از ابتدای سال تاکنون چهار دوره آموزشی در راستای کاهش آسیب و آموزش مقابله با این بیماری برگزار کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش تأکید کرد: بیش از یک هزار نفر از افراد زیر پوشش و خانواده‌ها در این آموزش‌ها شرکت کرده‌اند.

حجت‌الاسلامی ابراز کرد: برای پیشگیری از این بیماری آموزش و اطلاع‌رسانی مهمترین است که مورد توجه قرار گرفته است 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهار نیز ضربه به سرمایه انسانی را نوعی آسیب اجتماعی و فروپاشی بنیان خانواده دانست و تأکید کرد: با پیچیده‌تر شدن زندگی آدمی، ابزار دشمن نیز به روز می‌شود.

مهدی حاصلی در پایان سخنانش تصریح کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان بهار از ابتدای سال 10 دوره آموزشی برای جوانان و اعضای فعال برگزار کرده که باید آموزش‌ها مداوم باشد.

انتهای پیام/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول