اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته هفتم لیگ دسته اول ایران

یک نفس تا صدرنشینی گسترش فولاد تبریز / جنگ خانوادگی در شهرداری

خبرگزاری فارس: در بازی خانوادگی هفته هفتم لیگ دسته اول ایران شهرداری تبریز میزبان شهرداری یاسوج است.

یک نفس تا صدرنشینی گسترش فولاد تبریز / جنگ خانوادگی در شهرداری

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته هفتم لیگ دسته اول ایران تیم‌های گسترش فولاد و شهرداری تبریز میزبان بوده و ماشین‌سازی در خارج از تبریز بازی دارد.

تمام رقابت‌های این هفته فردا برگزار شده و ساعت بیشتر بازی‌ها 15 اعلام شده است.

یک نفس تا صدرنشینی گسترش فولاد تبریز

با شکست سنگین نفت مسجد سلیمان در هفته گذشته شانس صدرنشینی گسترش فولاد افزایش یافت.

گسترش فولاد تبریز در هفته ششم در خانه تیم مدعی آهن بافق یزد با مربیگری فیروز کریمی به تساوی یک بر یک دست یافت تا با امتیازی شیرین از کویر باز گردد.

شاگردان خطیبی این هفته میزبان استقلال اهواز هستند و اگر بتوانند در این بازی به برتری دست یابند برای تصاحب صدر جدول امیدوار خواهند شد.

گسترش فولاد با سه برد و سه تساوی به همراه الوند همدان تنها تیم بدون باخت این گروه هستند. این تیم با زدن 11 گل زده دومین خط حمله و دریافت سه گل خورده دومین خط دفاع لیگ دسته یک را به خود اختصاص داده و به نظر می‌رسد آبی‌پوشان تبریز از هر زمان دیگر برای رسیدن به صدر جدول نزدیک‌تر شده‌اند. گسترش فولاد در هفته‌های اول و دوم نیز در صدر جدول قرار داشت.

اما استقلال اهواز نشانی از تیم قدرتمند سال‌های گذشته در لیگ برتر را نداشته و با یک برد، دو مساوی و سه شکست و پنج امتیاز در مکان یازدهم جدول قرار دارد.

جنگ خانوادگی شهرداری‌ها در تبریز

شهرداری تبریز در هفته هفتم میزبان تیم همنام یاسوجی خود است. برخلاف شهرداری تبریز، یاسوجی‌ها سابقه حضور در لیگ برتر را نداشته و برای رسیدن به این مهم در چند سال گذشته روی تیم شهرداری حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند.

شهرداری یاسوج سال گذشته با وجود شکست از ماشین‌سازی، در جام حذفی پرونده تراکتورسازی را بسته بود و این بار مهمان نماینده دیگری از فوتبال تبریز است.

کارنامه شهرداری یاسوج در شش بازی قبلی دو برد، دو تساوی و دو شکست و کسب 8 امتیاز و جای گرفتن در مکان پنجم جدول است اما همنام مشهورتر این تیم هنوز نتوانسته قدرت واقعی خود را نشان دهد.

شهرداری تبریز یک برد، سه تساو ی و دو شکست در کارنامه دارد و با شش امتیاز در مکان دوازدهم قرار دارد. البته با توجه کردن به اسامی بازیکنان و مربیان تیم شهرداری تبریز و حمایت شهردار از این تیم، می‌توان پیش بینی کرد که شهرداری در ادامه رقابت‌ها رفته رفته بهتر شده و در جدول رده‌بندی صعود خواهد کرد.

شهرداری تبریز هفته گذشته در رفسنجان با مس این شهر به تساوی رسید تا به امتیازی شیرین با تبریز باز گردد.

ماشین‌سازی با روحیه به کرمان می‌رود

ماشین‌سازی که هفته گذشته نخستین پیروزی خود را جشن گرفته بود با روحیه  بالا به کرمان برای بازی با مس سرچشمه این شهر می‌رود.

ماشین‌سازی تا پیش از هفته پنجم تمام بازی‌های خود را واگذار کرده بود، اما بالاخره در بازی مقابل شهرداری اراک به نخستین پیروزی خود دست یافت. اما با وجود این پیروزی و کسب سه امتیاز همچنان در قعر جدول جای دارد.

حریف ماشین‌سازی با سه پیروزی، دو تساوی و یک شکست در مکان چهارم گروه خود است.

انتهای پیام/و10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول