اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان بوشهر

وب سایت اطلاع‌رسانی انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر رونمایی شد

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن هنرهای نمایشی بوشهر گفت: در آستانه برگزاری بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان بوشهر، وب سایت اطلاع‌رسانی انجمن هنرهای نمایشی این استان رونمایی شد.

وب سایت اطلاع‌رسانی انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمد مظفری صبح امروز در جمع خبرنگاران از آغاز به کار وب سایت انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر خبر داد.

مظفری تصریح کرد: متاسفانه در سال‌های گذشته با وجود تعداد زیاد هنرمندان تئاتر در استان و لزوم اطلاع‌رسانی دقیق در خصوص مسائل تئاتر استان، انجمن‌های استان از داشتن یک مرکز اطلاع‌رسانی محروم بودند که در آستانه بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان این مهم محقق شد.

مظفری گفت: این وب سایت قرار است خبرهای تئاتر کشور و استان را پوشش داده و گزارش‌های تصویری و خبری کاملی را از تمام رویدادهای تئاتری استان منتشر کند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر بیان کرد: از دیگر امکانات این سایت بانک اطلاعات هنرمندان تئاتر و گروه‌های نمایشی استان بوشهر، بانک مقالات، بانک نمایشنامه و ... است.

وی همچنین از خرید سامانه ارسال پیامک توسط انجمن خبر داد و گفت: سعی می‌کنیم به طرق مختلف اطلاع‌رسانی دقیقی در رابطه با مسائل تئاتر استان به هنرمندان سراسر استان بوشهر ارائه کنیم.

مظفری در پایان با اشاره به برگزاری جشنواره تئاتر استان بوشهر در روزهای 11 الی 14 مهر ماه در مجتمع فرهنگی و هنری 9 دی بوشهر از تمام علاقمندان تئاتر برای حضور در جشنواره دعوت کرد.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول