اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناوه:

روند اجرای پروژه فاضلاب گناوه تسریع می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار گناوه گفت: در دیدار با معاونان وزیر نیرو موضوع فاضلاب گناوه مطرح و دستوراتی برای تسریع در اجرای این پروژه مهم گرفتیم.

روند اجرای پروژه فاضلاب گناوه تسریع می‌شود

غلامعلی حبیبی‌منش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گناوه گفت: در سفر اخیر به تهران به دو وزارتخانه نیرو و راه و شهرسازی مراجعه کرده و به توافقات خوبی هم رسیدیم.

وی با اشاره به ملاقات با سه نفر از معاونان وزیر نیرو گفت: در این دیدارها فاضلاب شهر گناوه به عنوان مهم‌ترین معضل شهرستان مطرح شد و خواستار بستن قرارداد جدید برای فاضلاب شدیم.

فرماندار گناوه اظهار کرد: موفق شدیم مبلغ 30 میلیون ریال خارج از اعتبارات جذب کرده که به زودی به حساب اداره فاضلاب گناوه واریز می‌شود.

حبیبی‌منش اضافه کرد: برای اجرای فاز 3 فاضلاب شهر گناوه هم موفق شدیم 25 میلیارد ریال از اعتبارات ملی را جذب کنیم.

فرماندار گناوه خاطر نشان کرد: در این سفر با معاون پالمانی و بودجه وزارت راه و شهرسازی و مدیرکل امور راه استان‌ها دیداری داشتم و در ارتباط با روند پروژه‌های راه گناوه – میشان که راه ارتباطی به دیگر استان‌ها است، راه بوشهر ـ شیف ـ گناوه و راه ارتباطی برازجان ـ گناوه رایزنی‌هایی صورت گرفت.

حبیبی‌منش تصریح کرد: در سفر آینده به تهران قصد دارم به وزارتخانه‌های دیگری مراجعه و مذاکراتی در ارتباط با روند توسعه شهرستان داشته باشیم.

وی گفت: در این سفر هم با مدیر عاملان چندین شرکت بزرگ سرمایه‌گذاری مذاکراتی داشتیم که مقرر شد در روزهای آینده به شهرستان سفر کنند و پتانسیل و استعداد سرمایه‌گذاری شهرستان را سنجیده و بعد وارد مذاکره شوند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول