اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه اول سال جاری

حوادث رانندگی در استان اردبیل 120 کشته برجای گذاشت

خبرگزاری فارس: مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل گفت: نیمه اول امسال 120 نفر در این استان به علت حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند.

حوادث رانندگی در استان اردبیل 120 کشته برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی اردبیل، بهزاد ولی‌زاده اظهار داشت: در این مدت بیشترین تلفات حوادث رانندگی به ترتیب با 81 و 21 نفر مربوط به حوزه‌های برون شهری و جاده‌های روستایی استان بوده است.

این مسئول بیان داشت: شهریور امسال 31 نفر از هم استانی‌ها در اثر حوادث رانندگی جان خود را از دست داده‌اند که در مقایسه با 21 نفر مدت مشابه سال قبل افزایش 47.7 درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل افزود: افزایش تلفات ناشی از حوادث رانندگی در شهریور ماه روند قابل قبول کاهش میانگین 15.2 درصدی طی پنج ماه اول سال جاری را تحت‌الشعاع قرار داده و این میزان کاهش را در کل به 4.7 درصد رساند.

ولی‌زاده ادامه داد: تعداد مجروحان ناشی از حوادث رانندگی در شهریور هم به 530 نفر رسید که نسبت به 415 نفر مدت مشابه سال قبل افزایش 27.7 درصدی را نشان می‌دهد.

وی بیان داشت: از اول امسال تا آخر شهریور در مجموع 2 هزار و 457 نفر در اثر حوادث رانندگی در استان مصدوم شده‌اند که نسبت به 2 هزار و 208 نفر مدت مشابه سال قبل رشد 11.2 درصدی را شاهد هستیم.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل از مردم خواست با رعایت بیشتر و دقیق‌تر قوانین و مقررات رانندگی جان خود و خانواده و دیگران را به مخاطره نیندازند چرا که عواقب ناخواسته این قبیل تصادفات به هیچ وجه قابل جبران نیست.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول