اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

توسعه تأسیسات آبفا همراه با توسعه شهر ضروری است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، شرکت آب و فاضلاب را در اجرای پروژه‌ها جلوتر از توسعه شهر دانست و گفت: با وجود توسعه شهر، آبفا پیش‌بینی‌های لازم را برای پاسخگویی به مردم انجام داده است.

توسعه تأسیسات آبفا همراه با توسعه شهر ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی از پروژه‌های در دست اجرای شرکت آب و فاضلاب قم از جمله مدول دوم تصفیه‌خانه طرح جامع فاضلاب قم، خط انتقال فاضلاب و همچنین مخازن 40 هزار متر مکعبی مهر بازدید کرد و از نزدیک در جریان چگونگی اجرا و میزان پیشرفت این پروژه‌ها قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در این بازدید به ارائه گزارشی از پروژه‌های آبفا پرداخت و اظهار کرد: مدول دوم تصفیه‌خانه طرح جامع فاضلاب قم و خط انتقال فاضلاب از پروژه‌های بهره‌مند از تسهیلات بانک توسعه اسلامی هستند و از پیشرفت نسبتاً قابل قبولی برخوردارند.

عبدالحمید توکلی‌بینا همچنین در ارتباط با مخازن مهر یک و دو گفت: این مخازن با 40 هزار متر مکعب گنجایش از بزرگ‌ترین مخازن ذخیره آب قم به شمار می‌روند که به منظور تأمین آب پایدار و با فشار مناسب ویژه واحد‌های مسکن مهر ساخته می‌شوند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این بازدید با اشاره به حجم گسترده فعالیت‌های شرکت آب و فاضلاب به ویژه در ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب و مخازن آب مهر گفت: تأسیسات بسیار فنی و امیدوار کننده برای رفاه حال شهروندان توسط شرکت آب و فاضلاب در حال ساخت است.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های بزرگ آبفا در خارج شهر قرار گرفته است تاکید کرد: مسئولان باید از پروژه‌های آب و فاضلاب بازدید کنند و با حجم بالای فعالیت‌هایی که در حال اجرا است آشنا شوند.

آشتیانی ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب و استفاده از پساب آن برای آبیاری کشاورزی و فضای سبز و همچنین ساخت مخازن مهر را برای تأمین آب واحد‌های مسکن مهر مهم ارزیابی کرد و گفت: در این زمینه‌ها زحمات زیادی کشیده شده و پروژه‌های خوبی در دست اجرا است که با توجه به توسعه روزافزون شهر قم، وضعیت بسیار امیدوارکننده است.

وی فعالیت‌ها و اقدامات آبفا را در چند سال اخیر مثبت ارزیابی کرد و گفت: گسترش شهر قم لزوم توسعه تأسیسات آب و فاضلاب را به دنبال دارد که اگر آبفا در این زمینه جلوتر و یا حتی مساوی پیش نرود با مشکل مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول