اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش کرمان‌سازان

20 انبو‌ه‌ساز برتر کرمان تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات الکترونیکی اتاق بازرگانی کرمان از برگزاری همایش "کرمان‌سازان" در 25 آبان ماه جاری خبر داد و گفت: 20 انبو‌ه‌ساز برتر کرمان در این همایش تجلیل می‌شوند.

20 انبو‌ه‌ساز برتر کرمان تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، عباس عسجدی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات الکترونیکی اتاق بازرگانی، صنعت، معدن، تجارت و کشاورزی استان کرمان از یک ماه گذشته آغاز به کار کرده است.

وی بیان داشت: دو همایش "مرورگرها و فایرفاکس" و "گوگل و ابزارها" طی دو سال گذشته توسط اتاق بازرگانی استان کرمان برگزار شده و سومین همایش با عنوان "جوملا" نیز در 25 آبان ماه برگزار می‌شود.

عسجدی با اشاره به تشکیل 10 کمیسیون تخصصی در اتاق بازرگانی تصریح کرد: رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان بر برگزاری همایش‌های تخصصی توسط این کمیسیون‌ها تاکید دارد تا سطح علمی اعضا و شهروندان افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته همایش‌های اتاق بازرگانی در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات الکترونیکی توانسته‌اند به اهداف مورد نظر دست یابند.

عسجدی افزود: همایش جوملا به صورت زنده از رادیو دانش پخش می‌شود.

وی از برگزاری همایش تجلیل از سرمایه‌گذاران مسکن و با عنوان "کرمان‌سازان" 25 آبان ماه جاری در محل اتاق بازرگانی کرمان خبر داد و ابراز داشت: در این همایش 20 انبو‌ساز برتر کرمان تجلیل می‌شوند.

عسجدی اظهار داشت: این همایش با حضور نهاوندیان رئیس اتاق بازرگانی، صنعت، معدن، تجارت و بازرگانی ایران و مسئولان استانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول