اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه امروز شورای شهر مشهد

تشکیل کمیسیون تعیین زمان وقوع تخلفات ساختمانی در مشهد تصویب شد

خبرگزاری فارس: تشکیل کمیسیون تعیین زمان وقوع تخلفات ساختمانی در جلسه امروز شورای اسلامی مشهد مصوب شد.

تشکیل کمیسیون تعیین زمان وقوع تخلفات ساختمانی در مشهد تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ظهر امروز در یکصد و پنجاه و سومین جلسه علنی سومین دوره شورای اسلامی مشهد مقدس تشکیل کمیسیون تعیین زمان وقوع تخلفات ساختمانی به رای و بررسی گذاشته شد.

یکی از وظایف شورای اسلامی شهر، نظارت بر عملکرد شهرداری و رسیدگی به اختلافات شهروندان با شهرداری است و با توجه به مصوبات شورای اسلامی شهر مشهد در ارتباط با قدمت بنا و سال وقوع تخلفات ساختمانی در تعیین حقوق، شهرداری نقش مهمی دارد و در مواردی امکان تعیین سال تخلف به طور قطعی نیست و یا شهروندان با شهرداری مشکل دارند، طرح تصویب کمیسیون تعیین زمان وقوع تخلفات ساختمانی پیشنهاد شد.

به منظور تعیین اختلافات بین شهروندان و شهرداری مشهد در ارتباط با زمان وقوع تخلفات ساختمانی یا قدمت بناهای قدیمی کمیسیون تعیین زمان وقوع تخلفات ساختمانی متشکل از رئیس شورای شهر و دو نفر کارشناس با حداکثر آراء تصویب شد.

در ادامه با توجه به اینکه زمان تعیین شده برای محاسبه تخلفات ساختمانی قبل از سال 91 براساس قیمت منطقه‌ای رو به پایان است و براساس گزارش‌های رسیده مراجعات شهروندان سبب طولانی شدن رسیدگی  به پرونده‌ها شده است، بنابراین مهلت قبلی تعیین شده تا پایان آذرماه تمدید شد.

انتهای پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول