اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل خبر داد

احداث باند فرود بالگرد در ساختمان جمعیت هلال احمر خلخال

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از احداث باند فرود بالگرد در محل ساختمان جمعیت هلال احمر خلخال با هدف تبدیل به احسن کردن ساختمان هلال احمر این شهرستان خبر داد.

احداث باند فرود بالگرد در ساختمان جمعیت هلال احمر خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی فرمانداری خلخال، بهرام غیبی در جلسه شورای اداری جمعیت هلال احمر استان در خلخال اظهار داشت: زمینه لازم برای راه‌اندازی درمانگاه جمعیت هلال احمر در شهر خلخال از جمله وجود داروخانه این جمعیت که تنها داروخانه موجود هلال احمر در بین شهرستان‌های استان است، فراهم شده است.

وی افزود: تلاش می‌شود با اخذ مجوز از شورای عالی جمعیت هلال احمر کشور، ساختمان جدیدی در محل داروخانه جمعیت هلال احمر که هم اکنون در مرکز شهر و در محلی مناسب قرار دارد احداث شود.

این مسئول بیان داشت: در 10 روز آینده نیز درمانگاه شبانه‌روزی شهر اردبیل افتتاح شده و در اختیار شهروندان اردبیلی قرار می‌گیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به همسایگی شهرستان خلخال با سه استان گیلان، زنجان و آذربایجان شرقی و گذر چند راه ارتباطی شمال غرب به شمال کشور از خلخال، راه‌اندازی درمانگاه جمعیت هلال احمر و ایجاد چند پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر در سطح راه‌های اصلی شهرستان خلخال از جمله راه‌های اردبیل ـ سرچم ، خلخال ـ پونل و خلخال ـمنجیل را ضروری دانست.

سرپرست فرمانداری خلخال نیز در این جلسه اظهار داشت: وسعت شهرستان خلخال و همسایگی این شهرستان با سه استان کشور ارائه خدمات بیشتر از سوی جمعیت هلال احمر را در این منطقه ضروری کرده است.

هوشنگ محمدی در پایان خواستار احداث پایگاه امداد جاده‌ای هلال احمر در سطح جاده‌های در حال احداث شهرستان شد و نسبت به همکاری برای راه‌اندازی درمانگاه هلال احمر در شهر خلخال قول مساعد داد.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول